ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد

تلاش ما در ادامه این مطلب بر این است تا بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟ با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه ( آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ) با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

در جهان امروز وجود جراحی‌های زیبایی واژن اهمیت بسیاری پیدا کرده‌اند و با رواج بسیار، توانسته اند زندگی افراد را تحت تغییرات بسیاری قرار دهند. در حالی ‌که در گذشته وجود چنین عمل‌های زیبایی برای واژن مرسوم نبود و انجام این جراحی‌ها معذورات بسیاری برای افراد داشت و حتی به فکر انجام آن‌ها نیز نبودند.

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد
آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد

اما باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین نواحی بدن که از اهمیت بسیاری برخوردار است و افراد باید تلاش کنند تا همواره برای زیبایی و نظافت آن اهمیت قائل شوند، ناحیه تناسلی بانوان می‌باشد. زیرا اگر درگیر مشکلاتی شده باشد و این مشکلات رفع نشود، می‌تواند باعث معضلات بزرگ‌تری برای افراد باشد.

مشورت با یک جراح زیبایی

حال انجام عمل زیبایی واژن همانند دیگر جراحی‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد و برای این منظور افرادی که قصد انجام این نوع جراحی‌ها را دارند، باید قبل ‌از این‌ که اقدامات لازم را انجام دهند، از یک جراح زیبایی واژن در این ‌باره مشورت بگیرند و تمامی سوالات ذهنی خود را در مورد این‌ موضوع برطرف کنند.

این ‌که فرد قبل ‌از انجام جراحی آگاهی کامل در رابطه با نحوه انجام این جراحی داشته باشد، به او کمک بسیاری می‌کند و این می‌تواند باعث پیشگیری از وجود هر گونه مشکلی گردد.

مشورت با یک جراح زیبایی
مشورت با یک جراح زیبایی

حال یکی از سوالات بسیار مهمی که ذهن اغلب افراد را در هنگام استفاده از عمل زیبایی واژن به خود اختصاص می‌دهد، این است که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟ برای پاسخ دهی به این سوال، نیاز است که از تخصص‌های یک پزشک در این ‌باره استفاده کنید.

اما برای این منظور لازم می‌دانیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما بگذاریم تا در هنگام مراجعه به مطب پزشک، در باره آن بیشتر بدانید. پس تا انتهای این مطلب با ما باشید تا درک درستی از این شرایط برای شما فراهم کنیم.

مطالبی که در این مقاله بررسی می شوند، عبارتند از:

آناتومی واژن بانوان به چه صورت می‌باشد؟

دلایل گشاد شدن واژن در چه مواردی خلاصه می‌شود؟

نقش ژنتیک

نقش تغییرات هورمونی

افزایش سن

روابط جنسی متعدد

شرایط انجام عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

انواع عمل زیبایی واژن شامل چه مواردی خواهد شد؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی در دختران باکره

تکنیک‌های لازم برای عمل زیبایی لابیاپلاستی

بهبودی کامل بعد از لابیاپلاستی

مراقبت‌های لازم پس ‌از عمل لابیاپلاستی

جلوگیری از سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی

عمل زیبایی کلیتوریس چیست؟

عمل جراحی پرینورافی چیست؟

شرایط انجام عمل پرینورافی

عوامل شکل‌گیری آسیب در پرینورافی

انجام عمل پرینورافی در کنار عمل‌های دیگر

تنگ کردن کانال واژن چیست؟

دلیل انجام عمل زیبایی واژینوپلاستی

مزایای عمل واژینوپلاستی

عمل زیبایی جی اسپات را توضیح دهید.

چگونگی تقویت جی اسپات

جراحی زیبایی هودوپلاستی چیست؟

کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی هودوپلاستی

نحوه انجام عمل زیبایی هودوپلاستی

هزینه عمل هودوپلاستی

چه زنانی شرایط شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی را تجربه خواهند کرد؟

خصوصیات عمل واژن با لیزر چیست؟

مزیت تنگ کردن واژن با لیزر

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟

درمان‌های غیر جراحی زیبایی واژن

سخن آخر

 

آناتومی واژن بانوان به چه صورت می‌باشد؟

قبل ‌از این‌که بتوانیم پاسخ درستی برای این سوال که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد برای شما داشته باشیم؛ بهتر است تا در رابطه با آناتومی بدن برای شما مطالبی را بگوییم تا با درک درست در انتهای این مطلب به این سوال نیز پاسخ دهیم.

برای ‌این که آناتومی واژن دستگاه تناسلی بانوان را بهتر درک کنید، باید بگوییم که این آناتومی از دو ناحیه خارجی و داخلی شکل ‌گرفته است.

اما بخش واژن برای بانوان به‌ عنوان یک سیستم تناسلی داخلی به حساب می‌آید. حال این بخش داخلی برای خود دارای اجزا و جوارح دیگری می‌باشد که شامل لوله‌های داخلی و رحم هستند.

انجام روابط جنسی برای افراد از طریق لوله واژن صورت می‌گیرد

در حقیقت باید بدانید که انجام روابط جنسی برای افراد از طریق لوله واژن صورت می‌گیرد و در هنگام تولد نوزاد، سر جنین از این لوله خارج می‌گردد و پزشکان و متخصصین این لوله را واژن می‌نامند.

اما آن بخش خارجی ناحیه تناسلی بانوان دارای چندین بخش است که شامل کلیتوریسم، لابیا مینور و لابیا ماژور می‌باشد. شناخت بیشتر از این آناتومی کمک می‌کند تا بانوان از شرایط اندام خود درک بهتری داشته باشند

و در صورت وجود مشکل در این نواحی تناسلی و استفاده از انجام انواع عمل‌های زیبایی واژن اقدامات بهتری را انجام بدهند. در کل مواردی که در ادامه این مبحث ذکر می‌کنیم، برای انجام عمل زیبایی واژن کاربرد دارند و می‌توان روی آن‌ها تغییراتی انجام داد.

انجام روابط جنسی برای افراد از طریق لوله واژن صورت می‌گیرد
انجام روابط جنسی برای افراد از طریق لوله واژن صورت می‌گیرد
  • لابیای ماژور
  • لابیای مینور
  • کلیتوریس
  • دهانه واژن

دلایل گشاد شدن واژن در چه مواردی خلاصه می‌شود؟

برای انجام عمل زیبایی واژن مهم‌ترین دلیلی که باعث انجام این عمل می‌شود، گشادی در ناحیه‌ واژن است و اغلب بانوان از این‌ موضوع احساس نارضایتی می‌کنند.

زیرا در روابط جنسی خود موفق نیستند و از لحاظ زیبایی، درمانی و سلامت، نواحی تناسلی بانوان یک مسئله پراهمیت و حیاتی شناخته می‌شود. زیرا مهم‌ترین عملکرد زندگی انسان‌ها یعنی انتقال احساس جنسی از طریق دستگاه تناسلی اتفاق خواهد افتاد.

حال اگر واژن بیش ‌از اندازه گشاد شده باشد، نمی‌تواند میزان لذت کافی را برای دو طرف ایجاد کند و باعث شکل‌گیری مشکلات متعددی در این نواحی می‌گردد. این‌ موضوع می‌تواند مسائل محرمانه جنسی بین دو زوجین را به خطر بیندازد.

اما دلایل بسیاری وجود دارند که نیاز است تا قبل ‌از این‌ که به سوال آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد در رابطه با دلایل گشاد شدن واژن پاسخ‌هایی داشته باشیم. سپس به این ‌موضوع خواهیم پرداخت که برای انجام عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی است یا از طریق شرایط دیگر می توان عمل های زیبایی واژن را انجام داد.

نقش ژنتیک

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث گشادی در ناحیه واژن بانوان می‌گردد، به ‌عنوان مشکلات ژنتیک و مادرزادی شناخته می‌شوند. زیرا برخی از افراد به‌ صورت مادرزادی دارای لوله‌های واژن بزرگ‌تری به نسبت دیگر افراد می‌باشند و این به ‌عنوان یک دلیل مؤثر برای شکل‌گیری گشادی های ناحیه واژن شناخته می شود.

در این ‌باره می‌توان از انجام انواع عمل‌های زیبایی برای تنگ کردن نواحی واژن استفاده داشته باشند تا در هنگام روابط جنسی خود لذت کافی را تجربه کنند.

نقش ژنتیک
نقش ژنتیک

نقش تغییرات هورمونی

یکی دیگر از دلایل مهمی که نقش بسیاری بر گشاد شدن واژن می‌گذارد، تغییرات هورمونی است که در هنگام بارداری برای بانوان رخ خواهد داد. زیرا در این دوره، وجود تغییرات هورمونی روی گشادی واژن بسیار موثر می‌باشد و یکی از دلایل آن به حساب می‌آید. در این مواقع افراد نیاز دارند که با استفاده از انجام عمل زیبایی واژن، اقدام به تنگ کردن دستگاه تناسلی خود کنند.

افزایش سن

می‌دانید که به‌ مرور زمان با افزایش سن، بافت‌های بدن دیگر شرایط کلاژن سازی را ندارند و به سفتی گذشته نمی‌باشند. بافت‌های واژن نیز همانند دیگر بخش‌های بدن با افزایش سن، خاصیت سفتی خود را از دست می‌دهند و این به‌ عنوان یک عامل مؤثر برای گشادی واژن می‌باشد. البته نیاز به نگرانی نیست زیرا از طریق انجام عمل‌های زیبایی که نیاز به بیهوشی ندارند، می‌توان برای تنگ کردن واژن اقدام کرد.

روابط جنسی متعدد

اگر فردی درگیر روابط جنسی بسیار زیاد باشد، این مسئله نیز روی گشاد شدن ناحیه تناسلی تاثیر بسیاری خواهد داشت و به‌ مرور زمان می‌توان این گشادی را بسیار احساس کرد.

اما با استفاده از انجام عمل‌های زیبایی می‌توان در برطرف نمودن این مشکلات کمک کرد. حال یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد در رابطه با مراحل بیهوشی در انجام عمل زیبایی می‌باشد.

زیرا همیشه نگرانی در رابطه با دردهای موجود دارند و از طریقی وجود بیهوشی را برای بدن پرخطر می‌دانند. نکته مفید برای پاسخدهی به این سوال که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد این است که برای تنگ کردن واژن به دلایلی که در مطالب بالا ذکر کردیم، عمل زیبایی واژن از طریق بی‌حسی‌های موضعی اتفاق خواهد افتاد. حال در ادامه این مبحث توضیحات بیشتری دراین‌باره خواهیم داشت.

روابط جنسی متعدد
روابط جنسی متعدد

شرایط انجام عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

در حالت کلی برای این‌ که افراد از عمل زیبایی واژن استفاده داشته باشند، می‌توانند در نواحی داخلی و خارجی آن از این عمل های پرکاربرد نتایج مؤثری بگیرند. اما انواع عمل‌های زیبایی که برای نواحی خارجی واژن صورت خواهد گرفت، جراحی لابیاپلاستی، تزریق چربی، کلیتوریسم، تزریق ژل می‌باشد.

اما اگر فردی نیاز به استفاده از انجام عمل‌های زیبایی واژن در نواحی تناسلی داشته باشد، می‌توان به مواردی همچون تنگ کردن واژن و کلاژن سازی اشاره کرد تا از این طریق واژن، زیبایی گذشته خود را به دست بیاورد.

گذشت زمان

زیرا گذشت زمان نقش بسیاری بر تغییراتی که در واژن افراد قرار می‌گیرد، می‌گذارد و این تغییرات شامل کاهش حجم لابیا‌ها، شامل افتادگی واژن، شل شدگی، نامتقارن بودن لابیاها، و دیگر موارد است.

البته تمامی علائمی که در موارد بالا ذکر کردیم، در راستای این‌ مورد تاثیر گذار می‌باشند و مهم‌ترین شرایط تغییرات موارد در واژن بانوان باعث کیفیت نامطلوب روابط جنسی آن‌ها خواهد شد و اغلب افراد بر اثر زایمان‌های مکرر درگیر گشادی واژن یا پارگی آن می‌باشند که برای برطرف نمودن آن، هر کدام از عمل‌های زیبایی کاربرد خود را خواهد داشت.

اما نگرانی بسیاری از افراد در رابطه با این است که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟ در ادامه این مطلب از انواع روش‌های جراحی برای زیبایی واژن خواهیم گفت و درک مناسبی برای این سوال شما فراهم خواهیم کرد که انجام عمل زیبایی واژن چگونه انجام خواهد گرفت.

گذشت زمان
گذشت زمان

انواع عمل زیبایی واژن شامل چه مواردی خواهد شد؟

همان ‌طور که گفتیم، برای برطرف نمودن مشکلات مختلف واژن، انواع بسیاری از عمل‌های زیبایی وجود دارند که بنابر شرایط بیمار مورد استفاده قرار خواهند گرفت و متخصص زنان و زایمان در هنگام معاینه فرد مد نظر، تشخیص خواهد داد که بر اساس مشکلات شکل گرفته، فرد نیازمند استفاده از کدام یک از این جراحی‌ها می‌باشند.

حال به‌ صورت خلاصه‌وار باید بگوییم که انواع عمل زیبایی واژن شامل موارد زیر می‌شوند

حال به‌ صورت خلاصه‌وار باید بگوییم که انواع عمل زیبایی واژن شامل موارد زیر می‌شوند. سپس توضیحات کامل و جامعی در رابطه با هر کدام از آن‌ها برای شما خواهیم داشت تا بتوانید درک کنید که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد و یا از طریق راهکارهای دیگر می‌توان از این عمل زیبایی، استفاده منحصر به ‌فردی داشت.

 

عمل زیبایی لابیاپلاستی چیست؟

یکی از مهم‌ترین عمل‌های زیبایی که روی دستگاه تناسلی بانوان اتفاق خواهد افتاد، عمل لابیاپلاستی به منظور کوچک کردن لبه‌های داخلی واژن می‌باشد. در واقع انجام عمل لابیاپلاستی برای زیبایی و کوچک‌تر کردن اندازه لابیاهای مینور است. این لابیا‌ها در ناحیه داخلی واژن واقع‌ شده اند.

استفاده از عمل زیبایی لابیاپلاستی فقط محدود به کوچک کردن لابیاها نیست و در کنار آن می‌توان مسائلی همچون تنگ کردن واژن و از بین بردن و بیرون ‌زدگی رکتوم ها را انجام داد. در هنگام آمیزش جنسی، بزرگ بودن لابیا‌ها می‌تواند ناراحتی‌ها و سوزش هایی را به دنبال داشته باشد.

اغلب افراد در هنگام استفاده از لباس‌های تنگ درگیر مشکلاتی هستند

حتی اغلب افراد در هنگام استفاده از لباس‌های تنگ درگیر مشکلاتی هستند. در کنار آن، ظاهر نامطلوبی که برای دستگاه تناسلی بانوان صورت می‌گیرد، حس ناخوشایند در آن‌ها به وجود می‌آورد.

هدف اصلی که برای استفاده از این عمل زیبایی برای واژن می‌باشد، بهبود در عملکرد ادرار و افزایش اعتماد به‌ نفس و عدم ایجاد عفونت‌های شکل‌ گرفته در ناحیه واژن می‌باشد. بهتر است بدانید که استفاده از این نوع جراحی حدوداً ۱ تا ۲ ساعت به طول می‌انجامد.

حال برای این ‌که به این سوال پاسخ دهیم که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد برای استفاده از عمل لابیاپلاستی باید بگوییم که پزشک مد نظر از طریق بی‌حسی‌های موضعی، ناحیه مورد نظر را کاملاً بی‌حس خواهد کرد و در این شرایط نیاز به بیهوش کردن بیمار نخواهد داشت. البته در این مواقع بیمار هیچ دردی را احساس نخواهد کرد و نیاز به نگرانی در این مورد وجود ندارد.

لابیاپلاستی در دختران باکره

در کنار این سوال که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد سوال دیگر پرتکرار برای انجام عمل لابیاپلاستی استفاده این عمل برای دختران باکره می‌باشد. بر اساس تخصص جراحان زیبایی واژن، دختران باکره می‌توانند بعد از به اتمام رسیدن دوره‌ی بلوغ خود از این عمل استفاده داشته باشند.

به دلیل این ‌که انجام این عمل نیز هیچ ارتباطی به بکارت نخواهد داشت و برای برطرف نمودن معضلات و مشکلات متعدد، افراد می‌توانند بدون استفاده از بیهوشی و فقط با بی‌حسی‌های موضعی در ناحیه تناسلی از این عمل استفاده داشته باشند.

تکنیک‌های لازم برای عمل زیبایی لابیاپلاستی

برای انجام عمل زیبایی واژن که با نام لابیاپلاستی شناخته می‌شود، تکنیک‌های مختلفی ارائه می‌گردد. البته بهترین پزشکان این دو تکنیک را رایج‌تر می‌دانند.

هدف اصلی که برای هر کدام از این راهکارها بیان می‌شود، می‌تواند باعث کاهش حجم لابیا‌های مینور شود و نتیجه بهتری را برای آناتومی بدن افراد به ‌همراه داشته باشد.

اغلب، استفاده از این عمل بر اساس تکنیک جراحی و استفاده از لیزر اتفاق خواهد افتاد. بر اساس میزان بزرگی و دیگر موارد، پزشک مربوطه تعیین می‌کند که فرد، شرایط لازم برای استفاده از کدام تکنیک را برای برطرف نمودن ناراحتی‌های بزرگی‌های لابیا دارد.

تکنیک‌های لازم برای عمل زیبایی لابیاپلاستی
تکنیک‌های لازم برای عمل زیبایی لابیاپلاستی

بهبودی کامل بعد از لابیاپلاستی

همان طور که گفتیم، انجام عمل لابیاپلاستی با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی اتفاق می‌افتد و پاسخ این سوال که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد منفی می‌باشد.

حال بعد از برطرف‌ شدن بی‌حسی ها امکان دارد، فرد احساس درد خفیفی داشته باشد که پزشک مربوطه براساس مسکن‌های مختلف کمک خواهد کرد تا دردهای ناشی به حداقل برسند.

با گذشت چند روز از جراحی، تورم هایی که در نواحی تناسلی دیده می‌شود، برطرف می‌شوند و این امری طبیعی می‌باشد. عموماً با گذشت ۶ تا ۸ هفته، بهبودی کامل بعد از لابیاپلاستی حاصل می‌گردد و تورم‌های اولیه کاهش می‌یابد.

برای کامل شدن نتیجه این عمل، به شش ماه ‌تا یک ‌سال زمان نیاز دارید و البته در این شرایط باید مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی را نیز مهم بشمارید.

مراقبت‌های لازم پس ‌از عمل لابیاپلاستی

با توجه به این ‌که بیهوشی برای این افراد صورت نمی‌گیرد و به‌ عنوان یک عمل سرپایی شناخته می‌شود، فرد بعد از انجام این عمل می‌تواند فورا به منزل بازگردد.

  • جراح مربوطه داروهای مسکن و آنتی ‌بیوتیک بسیاری برای فرد تجویز خواهد کرد.
  • استفاده از این آنتی‌بیوتیک‌ها باعث می‌شود که فرد درگیر عفونت‌ها بعد از جراحی نشود.
  • بخیه‌هایی که در این نواحی انجام می‌گیرد، با گذشت ۲ تا ۳ هفته جذب می‌شوند.
  • فرد با گذشت ۳ تا ۱۰ روز بعد از انجام این عمل می‌تواند فعالیت‌های عادی خود را انجام بدهد.
  • بعد از گذشت ۴ تا ۶ هفته می‌توان از فعالیت‌های سنگین نیز برخوردار بود.
  • نتیجه اصلی این جراحی با گذشت 3 تا ۶ ماه نمایان می‌گردد.
  • با گذشت زمان، بهبودی حاصل ‌شده در محل جراحی بیشتر خواهد شد.
  • برای انجام این جراحی جای عمل باقی نخواهد ماند.
  • بعد از بهبودی کامل، ویزیت‌های تحت جراح مربوطه انجام می‌گیرد تا اطمینان از بهبودی شما حاصل گردد.

جلوگیری از سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی

مواردی که در ادامه این مبحث ذکر می‌کنیم، در هنگام شرایط استفاده از عمل زیبایی لابیاپلاستی برای عدم سوزش به افراد کمک خواهد کرد.

  • عدم استفاده از مواد غذایی دارای کافئین
  • عدم استفاده از مواد غذایی فست ‌فود، شور و تند
  • عدم استفاده از دخانیات به ‌خصوص سیگار
جلوگیری از سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی
جلوگیری از سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی

عمل زیبایی کلیتوریس چیست؟

کلیتوریس ساختاری است که در بدن تمامی بانوان به ‌عنوان لذت جنسی شناخته می‌شود. حال بسیاری از بانوان دارای پوست زیادی روی این نواحی هستند. اما با استفاده از عمل زیبایی واژن می‌توان پوست‌های اضافی که روی این نواحی وجود دارند را برطرف کرد.

در اغلب مواقع در کنار استفاده از عمل لابیاپلاستی، پزشک مربوطه صلاح می‌داند که از عمل زیبایی کلیتوریس نیز استفاده کند. در واقع انجام این عمل برای بانوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بخش کلاهک کلیتوریس دارای چین‌های بسیاری می‌باشند و بدون این‌ که هیچ‌ گونه آسیبی بر ناحیه عصبی و تحریکی این عضو از بانوان بگذارد، برای این ‌که زیبایی و توازن را در ناحیه تناسلی ایجاد کند، فعالیت‌های مربوطه انجام می گیرد.

اصولاً انجام این راهکار بر اساس بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می‌گیرد. برای پاسخ به این سوال که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد برای انجام عمل زیبایی کلیتوریس می‌توان به دو گزینه بیهوشی و بی ‌حسی موضعی اشاره کرد. بر اساس شرایط بیمار، پزشک مربوطه از راهکار مد نظر استفاده خواهد کرد.

استفاده از بی‌حسی‌های موضعی

البته چیزی که مرسوم می‌باشد، استفاده از بی‌حسی‌های موضعی می‌باشد. زیرا انجام بیهوشی برای این نوع درمان که به ‌عنوان درمان‌های سرپایی شناخته می‌شوند، مناسب نیست.

مگر در موقعیت‌های حساس که بیمار بنابر شرایط خود درخواست بیهوشی داشته باشد. انجام بی‌حسی برای پیشگیری از کبودی و خونریزی اتفاق می‌افتد و قصد پزشکی این است که ساعات زیادی بعد از جراحی، ناحیه مورد نظر را بی‌حس نگه دارد تا بتواند دردهای موجود را کاهش دهد.

البته بعد از انجام این جراحی استفاده از آنتی ‌بیوتیک‌هایی که تحت نظارت پزشک در نظر گرفته شده ­اند، بسیار اثربخش می‌باشند. سپس یک پد روی برش‌ها قرار داده می‌شود و فرد با گذشت چند ساعت از جراحی می‌تواند به محل زندگی خود باز گردد.

عموماً انجام این عمل به ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد و در این مواقع، پزشک مربوطه ترجیح می‌دهدکه  بیشتر از بی‌حسی استفاده کند تا این که بیمار را کاملاً بیهوش کند.

استفاده از بی‌حسی‌های موضعی
استفاده از بی‌حسی‌های موضعی

عمل جراحی پرینورافی چیست؟

یکی دیگر از عمل‌هایی که برای ترمیم و اصلاح کردن دهانه واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد، پرینورافی می‌باشد. در کل می‌توان با انجام این عمل، عمق دهانه واژن را کاهش داد و برای بازگشت آناتومی طبیعی واژن تاثیرگذار است.

استفاده از این راهکار توسط دیگر جراحی‌هایی که برای زیبایی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد، امکان‌پذیر می‌باشد. دلایل بسیاری برای ضعف عضلات واژن در این نواحی وجود دارد که مهم‌ترین آن زایمان و افتادگی رحم می‌باشد. این ‌موضوع می‌تواند استحکام و تنگی واژن را به کمترین حد برساند.

شرایط انجام عمل پرینورافی

برای این ‌که بتوان به این سوال پاسخ داد که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد برای انجام عمل پرینورافی، پزشک مربوطه از طریق بیهوشی عمومی یا بی ‌حسی موضعی این عمل را انجام خواهد داد.

البته تعیین این شرایط بنا بر وضعیت جسمانی بیمار اتفاق خواهد افتاد. برای انجام این عمل زیبایی نیاز است تا در ابتدا برشی در دیواره واژن و در بخش پرینه به وجود آید.

سپس پزشک مربوطه قصد جداسازی واژن را با بافت‌های پشتیبان دارد و در تلاش است تا بافت‌ های شل شده و اضافی که در این ناحیه می‌باشند را برش بدهد.

سپس دیواره‌های واژن را به یکدیگر نزدیک می‌کند تا دهانه واژن تنگ‌تر از گذشته شود. در این بخش نیاز است که پزشک نواحی مربوطه را بادقت کافی بخیه بزند. در تمامی این حالات، بیمار کاملاً بی‌حس می‌باشد و هیچ‌گونه درد را احساس نخواهد کرد. البته بنا بر شرایطی امکان دارد که پزشک صلاح بداند تا از بیهوشی عمومی برای بیمار استفاده کند.

شرایط انجام عمل پرینورافی
شرایط انجام عمل پرینورافی

عوامل شکل‌گیری آسیب در پرینورافی

کاهش وزن شدید

یک عامل مؤثر که باعث شل شدن عضلات ناحیه پرینه می‌گردد و باعث می‌شود تا در این نواحی، آویزان شدن دائمی عضلات را مشاهده کنید، کاهش وزن ناگهانی افراد می‌باشد.

زایمان طبیعی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند آسیب زیادی به واژن و پرینه بزند، زایمان طبیعی بسیار می‌باشد. زیرا پزشک برای این‌ که نوزاد را خارج کند، بخشی از پرینه را برش می‌زند. اما در برخی شرایط این ناحیه بخیه زده می‌شود و اگر برش آن به‌ درستی انجام نگیرد، باعث شکل‌گیری جای زخم و ناراحتی در افراد می‌گردد.

افزایش سن

نزدیک شدن به سن یائسگی باعث شکل‌گیری تحولات بسیاری در بدن افراد می‌گردد که یکی از این مشکلات، شل شدن عضلات و بافت‌های واژن در قسمت پرینه می‌باشد و این می‌تواند آثار مخربی در حین برقراری روابط جنسی داشته باشد.

چاقی

برخی از افزایش وزن‌های بسیار زیاد باعث فشار بسیاری بر ناحیه پرینه افراد می‌گردد. زیرا کشش بسیار در این نواحی باعث از بین رفتن قدرت کشسانی آن‌ها خواهد شد و آن را درگیر مشکلاتی می‌کند.

عوامل مختلف دیگر

برخی از عوامل مهم ژنتیکی همانند سرفه‌های مکرر و طولانی و مشکلات دیگر باعث به وجود آمدن مشکلات در بخش پرینه واژن می‌گردد.

انجام عمل پرینورافی در کنار عمل‌های دیگر

در برخی مواقع می‌توان این‌ مورد را دید که جراح مربوطه در کنار انجام این روش، از جراحی‌های دیگر نیز استفاده کرده باشد. دیگر جراحی‌هایی که در کنار این عمل زیبایی می‌تواند برای بیمار انجام بگیرد، برداشتن رحم و برداشتن لوله‌ها و تخمدان‌ها می‌باشد. همین‌طور در کنار جراحی ترمیم رحم می‌توان از آن استفاده کرد.

تنگ کردن کانال واژن چیست؟

گذشت زمان و افزایش سن، گزینه مهمی برای از بین رفتن خاصیت ارتجاعی کانال واژن می‌باشند و اغلب پزشکان برای این‌ که از این عارضه جلوگیری کنند، تمرینات کگل را به مراجعین خود پیشنهاد می‌دهند.

اما در بسیاری از موارد استفاده از این تمرینات کافی نیست و نیاز دارند تا از عمل زیبایی واژن استفاده داشته باشند تا تنگ شدن کانال واژن برای آن‌ها اتفاق بیفتد، این عمل واژینوپلاستی گفته می‌شود.

اغلب بانوانی که به دلیل زایمان‌های مکرر یا افزایش سن قابلیت ارتجاعی واژن خود را از دست داده‌اند، از طریق این نوع عمل زیبایی می‌توانند بهبودی خود را به ارمغان بیاورند. البته در برخی مواقع اختلالات مادرزادی وجود دارد که برای ترمیم این نواحی آسیب ‌دیده می‌توان از جراحی واژینوپلاستی استفاده کرد.

دلیل انجام عمل زیبایی واژینوپلاستی

دلیل اصلی که باعث انجام این نوع عمل زیبایی برای بانوان می‌گردد، زایمان و روند پیری می‌باشد. زیرا از این طریق عضلات واژن سست‌تر می‌شود و این امر می‌تواند باعث کاهش لذت جنسی برای افراد گردد.

برخی از افراد این نوع عمل زیبایی را با نام سفت شدن واژن می‌شناسند. این نوع عمل بسیار ساده و کاربردی می‌باشند و هدف اصلی از انجام آن سفت کردن عضلات واژن است.

برای این ‌که به این سوال پاسخ دهیم که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد برای انجام واژینوپلاستی عموماً از بیهوشی عمومی استفاده می‌شود. اما فرد بعد از روز عمل فورا می‌تواند به منزل بازگردد.

بخیه‌هایی که برای این شرایط انجام می‌گیرد، جذبی هستند و برای کشیدن آن‌ها نیاز به مراجعه مجدد به جراح نمی‌باشد. مزایای بسیاری در پی استفاده از این نوع جراحی وجود دارد که در موارد زیر آن‌ها را ذکر خواهیم کرد.

دلیل انجام عمل زیبایی واژینوپلاستی
دلیل انجام عمل زیبایی واژینوپلاستی

مزایای عمل واژینوپلاستی

رسیدن به اوج و ارگاسم از طریق عمل زیبایی واژینوپلاستی بیشتر برای افراد اتفاق می‌افتد و باعث بیشتر شدن لذت جنسی می‌گردد.

البته این عملکرد برای شریک جنسی آن‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد و باعث تجربه یک روابط جنسی خوب می‌باشد. بانوانی که از عمل زیبایی واژینوپلاستی استفاده می‌کنند، حتما شرایط بهتری را تجربه می کنند که شامل موارد زیر می‌شود.

  • بهبود یافتن ظاهر واژن از نظر زیبایی
  • بیشتر شدن قدرت و کنترل واژن در هنگام رابطه
  • بیشتر شدن میل جنسی
  • ارگاسم قوی‌تر
  • اعتماد به ‌نفس بیشتر جنسی
مزایای عمل واژینوپلاستی
مزایای عمل واژینوپلاستی

عمل زیبایی جی اسپات

نقطه جی یکی از بخش‌های مهم واژن می‌باشد که روی دیواره جلویی آن قرار گرفته است. در کل جایگاه اصلی آن فاصله‌ای ۴ تا ۵ سانتیمتری از ورودی واژن دارد. این نوع منطقه فرساینده می‌باشد که برای تحریک جنسی طولانی ‌مدت و قوی به کار برده می‌شود و تحریک این ناحیه باعث به ارگاسم رسیدن بانوان خواهد شد.

انجام جراحی زیبایی واژن با هدف تقویت نقطه جی انجام می‌گیرد و کمک می‌کند تا اعتماد به ‌نفس بانوان بیشتر گردد و میل جنسی آن‌ها افزایش یابد. انجام این عمل زیبایی به ‌عنوان یک روش ایمن و مطمئن می‌باشد و باعث تزریق اسید و یا پر کردن کلاژن در این ناحیه می‌شود.

چگونگی تقویت جی اسپات

انجام این نوع از عمل زیبایی واژن کاملاً بدون خطر و بدون درد می‌باشد و در مدت ‌زمان ۱۵ دقیقه در مطب پزشک انجام می‌گیرد. برای پاسخ به این سوال که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد در رابطه با تقویت نقطه جی باید بگوییم که انجام این عملکرد توسط بی‌حسی‌های موضعی انجام می‌گیرد و بیمار نیاز به بیهوشی ندارد و مهم‌ترین مسئله‌ای که برای انجام عملکرد صحیح جی اسپات وجود دارد، موقعیت‌های مختلف اندام بانوان می‌باشد.

اگر پزشک مد نظر بتواند تشخیص درستی از مکان و نقطه جی داشته باشد، انجام این عمل به ‌درستی صورت خواهد گرفت. زیرا هر خانم دارای ویژگی‌ها و آناتومی بدن منحصر به‌ فردی می‌باشد.

البته ممکن است برخی از افراد این عمل زیبایی را افراطی بدانند، اما انجام این راهکار به‌ حدی برای بانوان مؤثر است که به‌ غیر از مسائل زیبایی می‌تواند تاثیر بسیاری روی روند ادامه زندگی افراد داشته باشد.

چگونگی تقویت جی اسپات
چگونگی تقویت جی اسپات

جراحی زیبایی هودوپلاستی چیست؟

به وجود آمدن هر گونه نقص در ظاهر دستگاه تناسلی بانوان از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا باعث شکل‌گیری ناامیدی و کاهش اعتماد به‌ نفس در افراد خواهد شد. حال وجود هودوپلاستی برای زیبایی دستگاه تناسلی و واژن تاثیر بسیاری دارد.

برای ‌این که بانوان بتوانند بهبود ظاهر واژن را تجربه کنند، باید از تخصص‌های یک جراح زیبایی زنان در این زمینه استفاده کنند. راهکاری با نام جراحی زیبایی هودوپلاستی می‌تواند برای افراد مؤثر واقع شود.

در کل شرایطی که انجام این عمل زیبایی برای افراد فراهم می‌کند، باعث از بین بردن نقص و موارد موجود در دستگاه تناسلی آن‌ها می‌گردد و این امر سبب بهبود قابل ‌توجهی در ظاهر تناسلی آن‌ها می‌شود.

مواردی همچون ژنتیک، ضربه، زایمان و یا زخم، دلایل اصلی شکل‌ گیری هودوپلاستی هستند که این می‌تواند باعث شرمساری و خجالت بسیاری از بانوان در هنگام برقراری رابطه جنسی شود.

وجود این ‌موضوع، زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا افراد نتوانند روند زندگی درستی را پیش بگیرند. همین‌طور مانع از پوشیدن لباس‌های تنگ می‌گردد و رضایت کامل جنسی در هنگام برقراری روابط اتفاق نخواهد افتاد. حال در ادامه این مبحث، افرادی که نیازمند استفاده از این جراحی زیبایی می‌باشند را ذکر خواهیم کرد.

کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی هودوپلاستی

افرادی که به ‌عنوان نامزد مناسب برای این نوع از عمل شناخته می‌شوند، خصوصیات زیر را دارند.

  • اغلب افراد برای افزایش لذت جنسی خود قصد دارند که از این عمل زیبایی استفاده داشته باشند.
  • بسیاری از افراد در هنگام برقراری روابط خود خجالت می‌کشند و اعتماد به‌ نفس کافی ندارند.
  • بسیاری از افراد برای بهبود بخشیدن ظاهر هودو خود از این نوع جراحی زیبایی استفاده می‌کنند.
  • بسیاری از افراد توانایی پوشیدن لباس‌های بسیار تنگ همانند شلوار جین را ندارند و برای بر طرف نمودن آن نیاز به جراحی زیبایی دارند.

نحوه انجام عمل زیبایی هودوپلاستی

سوال بسیاری که در ذهن افراد مرور می‌شود، این است که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟ برای استفاده از عمل زیبایی هودوپلاستی اغلب بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد و پزشک نیاز نمی‌داند که برای بیمار از بیهوشی عمومی استفاده کند. اندازه هودوپلاستی توسط جراح مد نظر تعیین می‌گردد و اگر مناطق دیگر واژن نیاز به جراحی و زیبایی داشته باشند، در کنار انجام این روش می‌توان آن‌ها را بهبود داد.

هزینه عمل هودوپلاستی

نمی‌توان یک هزینه مشخص ‌شده برای انجام این نوع عمل زیبایی در نظر گرفت. به دلیل این ‌که بنا بر نیازهای فردی هر شخص و تشخیص پزشک مد نظر، هزینه‌های مربوطه متفاوت می‌باشد. عوامل و پارامترهای بسیاری برای تعیین هزینه‌های آن تاثیرگذار هستند که شامل موارد زیر می‌شوند.

  • میزان تخصص جراح مربوطه برای انجام این نوع جراحی زیبایی
  • اهداف و نیازهای درمانی فرد مورد نظر
  • موقعیت جغرافیایی مطب پزشک
  • آزمایشات پزشکی و هزینه‌هایی که برای بیهوشی و دیگر موارد پرداخت می‌شود.
هزینه عمل هودوپلاستی
هزینه عمل هودوپلاستی

پیشنهاد می کنیم از پست مزایای تنگ کردن واژن دیدن کنید.

چه زنانی شرایط شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی را تجربه خواهند کرد؟

همان ‌طور که گفتیم، یکی از مهم‌ترین عمل‌های زیبایی واژن، تنگ کردن دستگاه تناسلی می‌باشد. حال برای این‌ که بدانید چه افرادی بیشتر در معرض خطر شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی هستند، باید به این موضوع اشاره کنیم که زایمان طبیعی باعث پاره شدن بافت‌های داخلی واژن می‌گردد.

چه زنانی شرایط شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی را تجربه خواهند کرد؟
چه زنانی شرایط شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی را تجربه خواهند کرد؟

اما عوامل بسیار مهم دیگری در کنار آن باعث شکل‌گیری شل شدگی دستگاه تناسلی هستند که بهتر است تا در رابطه با آن‌ها نیز اطلاعاتی داشته باشید.

  • زایمان سخت
  • چندقلوزایی
  • آسیب‌های جدی در هنگام زایمان طبیعی
  • پارگی‌های ناحیه پایین واژن
  • افزایش سن
  • خود ارضایی
  • کاهش وزن بسیار
  • رابطه جنسی مکرر

خصوصیات عمل واژن با لیزر چیست؟

یک نکته مؤثر که برای استفاده از عمل زیبایی واژن وجود دارد، استفاده از دستگاه لیزر می‌باشد. امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی به گونه‌ای شده ‌است که استفاده از این دستگاه می‌تواند شرایط انجام عمل‌های زیبایی واژن را برای افراد بهتر فراهم کند.

این دستگاه‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های بسیاری هستند و مهم‌ترین آن این است که بدون نیاز به درد و هیچ‌گونه خونریزی انجام عمل زیبایی برای افراد اتفاق خواهد افتاد و به دلیل این‌که بیهوشی‌های عمومی برای افراد انجام نمی‌گیرد، نیاز به بستری های طولانی ‌مدت در بیمارستان نمی‌باشد.

همیشه این سوال در ذهن افراد شکل می‌گیرد که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟ در هنگام استفاده از لیزر این شرایط حذف خواهد شد.

زیرا با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی، دستگاه لیزر می‌تواند بهترین عمل زیبایی واژن را برای افراد بدون هیچ‌گونه درد و خونریزی به سرانجام برساند و بعد از آن افراد فورا به فعالیت‌های روزانه خود خواهند پرداخت و هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

اگر بیمار بعد از انجام این عمل دردهای جزئی داشته باشد

اگر بیمار بعد از انجام این عمل دردهای جزئی داشته باشد، به واسطه استفاده از آنتی‌بیوتیک‌هایی که پزشک برای او تجویز می‌کند، این دردها به حداقل خواهد رسید.

استفاده از لیزر در هنگامی می‌تواند برای عمل‌های زیبایی واژن تاثیرگذار باشد که مواردی همچون عمل لابیاپلاستی، عمل جوانسازی واژن و دیگر موارد را انجام می‌دهد.

البته استفاده از لیزر مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری دارد که به ‌غیر از تنگ کردن واژن و عمل زیبایی می‌تواند خشکی و سوزش در ناحیه تناسلی را کاملاً درمان کند و اصلاحی عضلات شل شده که روی واژن افراد وجود دارد، از طریق دستگاه لیزر صورت خواهد گرفت.

در کل استفاده از لیزر به ‌غیر از موارد ذکر شده در بی‌اختیاری ادرار کمک می‌کند و از این‌ منظر نیز مفید و مؤثر است. افتادگی‌های رحم از طریق دستگاه لیزر برطرف خواهد شد و این می‌تواند به‌ عنوان عامل مؤثری برای زیبایی واژن شناخته شود.

بسیاری از بانوان درگیر عفونت‌های متعدد هستند که لیزر درمانی در این مواقع به کمک آن‌ها خواهد آمد.

حال با ذکر کردن تمامی این ویژگی‌ها، مواردی در ادامه ذکر می‌کنیم که به ‌عنوان خصوصیات اصلی لیزر درمانی برای زیبایی واژن شناخته می‌شود.

  • عملکرد لیزر برای زیباسازی واژن می‌باشد.
  • هزینه‌هایی که برای آن صورت می‌گیرد، مشابه عمل زیبایی واژن است.
  • نیاز به استفاده مدام و مداوم از آنتی‌بیوتیک‌ها نیست.
  • فرد بعد از انجام لیزر، فعالیت‌های روزانه خود را شروع خواهد کرد.
  • با درد و خونریزی انجام نمی‌گیرد.
  • فرد نیاز به بیهوشی عمومی ندارد.
  • باعث کاهش یافتن علائم یائسگی می‌گردد.
  • عفونت‌های مکرر دستگاه تناسلی دستگاه ادراری برطرف می‌شود.
  • اهمیت بسیاری برای درمان افتادگی رحم دارد.
  • بی‌اختیاری در ادرار را بهبود می‌بخشد.
  • گشادی واژن را درمان خواهد کرد.
  • خشکی و سوزش واژن از طریق استفاده از آن رفع خواهد شد.
حال با ذکر کردن تمامی این ویژگی‌ها، مواردی در ادامه ذکر می‌کنیم که به ‌عنوان خصوصیات اصلی لیزر درمانی برای زیبایی واژن شناخته می‌شود.
حال با ذکر کردن تمامی این ویژگی‌ها، مواردی در ادامه ذکر می‌کنیم که به ‌عنوان خصوصیات اصلی لیزر درمانی برای زیبایی واژن شناخته می‌شود.

مزیت تنگ کردن واژن با لیزر

مواردی که در ادامه این مطلب ذکر می‌کنیم، به ‌عنوان مزایای منحصر به ‌فرد برای عمل زیبایی واژن از طریق لیزر می‌باشد.

  • باعث بهبود یافتن عضلات و قابلیت کشسانی بافت‌های واژن می‌گردد.
  • فرد بعد از گذشت چند روز می‌تواند تغییرات بسیاری در واژن خود احساس کند.
  • جریان خون در دیواره‌های واژن بیشتر خواهد شد و باعث شادابی ناحیه‌های آسیب ‌دیده می‌گردد.
  • باعث افزایش لغزندگی واژن می‌شود.
  • تولید کلاژن در بافت‌های واژن بیشتر خواهد شد.
  • خاصیت ارتجاعی بافت‌های واژن بیشتر می‌گردد.
  • بافت‌های سالم واژن مجدداً فعال خواهند شد و باعث شکل ‌گیری بافت جوان‌تر می‌شود.
مزیت تنگ کردن واژن با لیزر
مزیت تنگ کردن واژن با لیزر

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟

در تمامی مطالب بالا از انواع جراحی‌هایی که برای زیبایی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرند، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. حال سوال بسیار مهمی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد، این است که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد ؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بنا بر وخامت و شرایط اوضاع، پزشک مربوطه تعیین می‌کند که فرد با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی می‌تواند تحت انجام عمل زیبایی واژن باشد و یا باید از بیهوشی استفاده کند. برخی از افراد نیاز به انجام چندین روش مختلف با یکدیگر برای انجام زیبایی واژن دارند.

در این شرایط امکان دارد تا پزشک تعیین کند که فرد نیاز به استفاده از بیهوشی عمومی دارد تا چندین عملکرد متعدد را برای واژن انجام بدهد. اما در حالت کلی انجام عمل‌های واژن به ‌صورت سر پایی می‌باشد و با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی می‌تواند درد در نواحی ممکن را به حداقل رساند.

در این شرایط بیمار اصولا احساس ناراحتی و درد نخواهد کرد و بدون درد و خونریزی همراه می‌باشد. اما در کل برای تعیین کردن بیهوشی و یا بی‌حسی شرایط اصلی بیمار سنجیده می‌شود و بر این اساس پزشک مربوطه می‌تواند بهترین تصمیم را برای کم کردن درد موجود برای افراد در هنگام استفاده از عمل‌های زیبایی واژن بگیرد.

درمان‌های غیر جراحی زیبایی واژن

به‌ غیر از تمامی موارد ذکر شده؛ برای این ‌که زیبایی واژن بیشتر گردد و باعث افزایش اعتماد به ‌نفس افراد در هنگام برقراری روابط جنسی گردد، افرادی که نگران دردها و بیهوشی‌های این عمل ها هستند، می‌توانند با استفاده از فیزیوتراپی، لیزر و دیگر روش‌های درمانی و داروهای مختلف، تأثیرگذاری بسیاری بگیرند.

اما در هر صورت استفاده از عمل زیبایی واژن تاثیر بیشتری خواهد گذاشت و درمان قطعی‌تری را به دنبال دارد. تزریق ژل در نواحی واژن نیز برای زیبایی و عملکرد آن که استفاده از این عمل به ‌صورت سرپایی می‌باشد و درمانی سریع و بدون درد است. بسیاری از افرادی که دارای واژن با حجم کم می‌باشند، استفاده از تزریق ژل برای زیبایی دستگاه تناسلی آن ها کاربرد بسیاری خواهد داشت.

درمان‌های غیر جراحی زیبایی واژن
درمان‌های غیر جراحی زیبایی واژن

سخن آخر

شرایط تکنولوژی و تکنیک‌های بسیار برای زیباسازی واژن باعث شده تا افراد از این راهکارهای اصولی برای کیفیت زندگی بهتر تجربه داشته باشند و باعث بهبود عملکرد و ظاهر دستگاه تناسلی خود گردند.

استفاده از تمامی راهکارهایی که به‌ عنوان عمل زیبایی واژن شناخته می‌شوند، به گونه ایست که نگرانی برای افراد را به ارمغان می‌آورند و افراد همیشه درگیر دردهای آن می‌باشند. اما برای این‌ که خیال بیماران و افراد از بابت استفاده از این نوع عمل‌های زیبایی راحت شود، باید بگوییم که فرد در هنگام انجام این نوع عمل هیچ‌گونه دردی را احساس نخواهد کرد.

زیرا به دلیل شرایط مختلف، امکان بیهوش کردن و بی‌حسی‌های موضعی وجود دارد و از این طریق افراد می‌توانند زیبایی‌های واژن خود را دو چندان کنند تا در هنگام برقراری روابط جنسی خود، ارگاسم و لذت بیشتری را تجربه کنند.

اگر از یک پزشک حاذق در زمینه انجام عمل‌های زیبایی واژن کمک بگیرید، عارضه‌های کمتری در بدن شما شکل خواهد گرفت و از عملکردهای موجود کمک می‌گیرد تا فرد درد کمتری در هنگام انجام این نوع عمل احساس کند.

امیدواریم که با استفاده از این مطالب به پاسخ این ‌که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد رسیده باشید و درک درستی از این مطلب برای شما ایجاد کرده باشیم.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو