ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد

عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد

برای این ‌که بتوان دریافت که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد ، عوامل و پارامترهای گوناگونی وجود دارند که مهم شمرده می‌شوند. همراه شما هستیم تا به این موضوع بپردازیم.

جهت دریافت قیمت دقیق و به روز با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

با در نظر گرفتن این موضوع که اهمیت بسیاری برای استفاده از انواع عمل‌های زیبایی واژن وجود دارد و دنیای امروز به ‌غیر از سلامت ناحیه واژن، توجه ویژه‌ای برای زیبایی آن قائل است، این‌ که بتوان درک کرد تا هزینه‌های موجود برای استفاده از این نوع عمل‌های زیبایی چگونه محاسبه می‌شوند، بسیار پرکاربرد و ضروری است.

اینفوگرافیک عوامل تأثیرگذار بر هزینه اعمال جراحی زیبایی واژن

در زیر می توانید اینفوگرافیک عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل جراحی زیبایی واژن را مشاهده نمایید.

اینفوگرافیک عوامل تأثیرگذار بر هزینه اعمال جراحی زیبایی واژن
اینفوگرافیک عوامل تأثیرگذار بر هزینه اعمال جراحی زیبایی واژن

آیا بیمه هزینه عمل زیبایی واژن را قبول میکند؟

یادتان باشد که عمل زیبایی واژن یک عمل زیبایی است!

پس بدیهیست که هزینه های آن تحت پوشش بیمه و بیمه تکمیلی قرار نگیرد.

و به طور کلی لابیوپلاستی و سایر روشهای زیبایی واژن تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

 

هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران نسبت به سایر کشورها چقدر است؟

هزینه این جراحی های زیبایی ، مانند سایر عمل های زیبایی ، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

با مقایسه هزینه جراحی زیبایی در کشورهای خارجی، نشان می دهد که هزینه عمل لابیوپلاستی در ایالات متحده حدود 4 هزار تا 9 هزار دلار تخمین زده می شود.

در اروپا حدود 4 هزار تا 6 هزار یورو است.

این تفاوت زیاد قیمت در قیمت از این عمل در مقایسه با ایران، باعث می شود خارجی ها برای انجام عمل های زیبایی به ایران بیایند.

در سال های اخیر تقاضا برای جراحی زیبایی واژن و لابیوپلاستی افزایش یافته است.

تعداد زیادی از خارجی ها ترجیح می دهند جراحی زیبایی واژن و لابیوپلاستی خود را در کشور ایران انجام دهند.

 

واژن

یکی از مهم‌ترین بخش‌های اندام هر خانم که باعث جلب توجه بسیار در هنگام روابط جنسی خواهد شد، واژن می‌باشد. دستگاه تناسلی بانوان دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد که امکان دارد، برخی از این نواحی نیاز به استفاده از عمل‌های زیبایی داشته باشند.

لابیا‌ها بخش‌های گوشتی از دستگاه واژن بانوان می‌باشند که در کنار آن‌ها مواردی همچون کلیتوریس و دهانه واژن دیده می‌شوند و امکان دارد که برای برخی از افراد نیاز به استفاده از انجام عمل‌های زیبایی واژن داشته باشند.

دلایل متعددی باعث نا متقارن بودن لابیا‌های دستگاه تناسلی و همین‌طور بد رنگ و بدشکل بودن آن‌ها می شود که این می‌تواند نتیجه‌ای بسیار زیاد روی تحریک جنسی افراد بگذارد و امکان دارد تا برخی از افراد به ‌علت بزرگ و ناهموار بودن این نواحی، نتوانند از لباس‌های تنگ استفاده کنند و به علت عدم اعتماد به ‌نفس در روابط خود موفق نباشند.

حال پزشکان و جراحان زنان، انجام عمل‌های زیبایی واژن را توصیه می‌کنند. اما نکته مهم برای استفاده از آن‌ها دانستن این‌ موضوع است که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد؟ برای این‌ که در این رابطه بیشتر آگاهی کسب کنید، در ادامه این مطلب با ما باشید.

فهرست مطالب این مقاله عبارتند از:

عمل زیبایی واژن چیست؟

عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد؟

پوشش بیمه درمانی در عمل زیبایی واژن

عوامل تاثیرگذار بر تشخیص هزینه عمل زیبایی واژن چه مواردی هستند؟

شکل و فرم  لبه‌های کوچک دستگاه تناسلی

تکنیک انجام عمل زیبایی واژن

میزان برش در هنگام عمل زیبایی واژن

مواد مصرفی و ابزار جراحی زیبایی واژن

نخ بخیه

وسایل جراحی

مواد بیهوشی

استفاده از لیزر

هزینه دستمزد جراح مربوطه

همراه شدن عمل لابیاپلاستی با جراحی‌های زیبایی دیگر

تورم و قیمت ارز

هزینه‌های ویزیت قبل و بعد از عمل

محل انجام عمل

هزینه‌های جانبی

چه تفاوتی بین هزینه‌های عمل زیبایی واژن با جراحی و لیزر وجود دارد؟

هزینه عمل زیبایی واژن در ایران

سخن پایانی

 

عمل زیبایی واژن چیست؟

قطعا سوال شکل‌ گرفته در ذهن بسیاری از افراد قبل ‌از پرداختن به این ‌که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، در رابطه با ماهیت اصلی انجام عمل زیبایی واژن می‌باشد.

مهم‌ترین عمل زیبایی واژن با نام لابیا‌پلاستی شناخته می‌شود و هدف اصلی از انجام این عمل بیشتر شدن زیبایی ظاهری دستگاه تناسلی بانوان است و اهمیت بسیاری در پی قرینه ‌سازی و زیبایی نواحی تناسلی بانوان دیده می‌شود.

تا حدی این ‌موضوع ضرورت دارد که بسیاری از بانوان اقدام به استفاده از این نوع عمل زیبایی واژن می‌کنند. دلیل اصلی که باعث می‌شود تا افراد از این عمل استفاده داشته باشند، بزرگ بودن این لبه‌ها می‌باشد و باعث بیرون زدن از لبه‌های گوشتی واژن می‌گردد.

عمل زیبایی واژن چیست؟
عمل زیبایی واژن چیست؟

همین‌طور برای ‌این که افراد ظاهری تمیز و زیبا را در نواحی دستگاه تناسلی خود داشته باشند و در هنگام فعالیت‌های ورزشی یا راه رفتن درد احساس نکنند، باعث می‌شود تا از انجام عمل زیبایی واژن استفاده داشته باشند و بهره‌ی کافی ببرند.

در کل هدف اصلی که برای انجام عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی انجام می‌گیرد، بهبود بخشیدن فرم لبه‌های کوچک دستگاه تناسلی می‌باشد. اما در کنار آن جنبه‌های درمانی دیگر باعث می‌شود تا افراد از این نوع عمل زیبایی استفاده داشته باشند.

قبل ‌از انجام این عمل برای این‌که بتوانید بدانید که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، نیاز است تا در رابطه با موارد زیر بیشتر بدانید.

  • قبل از اقدامات لازم با چندین پزشک و متخصص جراحی زنان در این ‌باره مشورت کنید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.
  • انجام عمل لابیاپلاستی طولانی و سخت نمی‌باشد و به ‌عنوان عمل‌های سرپایی حساب می‌شود.
  • فاکتورهای متعددی برای تعیین هزینه‌های عمل زیبایی واژن تاثیرگذار هستند که بر این اساس می‌توان این هزینه را دریافت.
  • قبل ‌از انجام این نوع عمل زیبایی برای واژن، تست‌های مختلفی همانند اچ ‌پی وی و پاپ اسمیر از واژن گرفته خواهد شد.
  • محدودیت سنی برای انجام این عمل وجود ندارد و زنان در راستای یائسگی نیز می‌توانند از این عمل استفاده داشته باشند.
قبل ‌از انجام این عمل برای این‌که بتوانید بدانید که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، نیاز است تا در رابطه با موارد زیر بیشتر بدانید.
قبل ‌از انجام این عمل برای این‌که بتوانید بدانید که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، نیاز است تا در رابطه با موارد زیر بیشتر بدانید.

پیشنهاد می کنیم از پست مزایای تنگ کردن واژن دیدن کنید.

عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد؟

مهم‌ترین سوالی که در هنگام استفاده از انجام عمل‌های زیبایی واژن در ذهن بانوان شکل خواهد گرفت، هزینه‌های آن می‌باشد. بنابراین نیاز دارند تا پاسخ این سوال را بگیرند که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد؟

برای این ‌که درک درستی از هزینه‌های موجود برای انجام عمل زیبایی واژن برای این دسته از افراد ایجاد کنیم، بهتر است بگوییم که عوامل و پارامترهای بسیار زیادی نقش تاثیرگذاری روی هزینه عمل زیبایی واژن دارند و همین موضوع سبب می‌شود تا یک هزینه ثابت برای آن در نظر گرفته نشود و همواره بنابر شرایط موجود، هزینه‌های این نوع عمل زیبایی متغیر باشد.

با توجه به این ‌که انجام این نوع عمل‌های زیبایی در اندام‌های تناسلی بانوان متفاوت می‌باشد و هیچ شخصی شرایط مشابه با شخص دیگری را ندارد، مشکلاتی در پی تعیین دقیق هزینه‌های این جراحی وجود دارد. راهکار اصلی که می‌توان برای به دست آوردن هزینه‌های عمل زیبایی واژن ذکر کرد، مراجعه و معاینه به وسیله پزشک و جراح مربوطه می‌باشد تا فرد از طریق شرایط مخصوص به خود، هزینه‌های موجود را برآورد کند.

هزینه‌هایی که برای انجام عمل زیبایی واژن در کشور ما ایران برآورد می‌شود، با توجه به این عوامل مختلف، کم و یا زیاد می‌شوند. اما جلسه‌های معاینه و مشاوره با متخصص زنان و افراد کمک خواهد کرد تا به‌ صورت دقیق ارزیابی‌های لازم را بر هزینه‌های موجود عمل زیبایی واژن داشته باشند و به این سوال در ذهن خود برسند که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد.

پوشش بیمه درمانی در عمل زیبایی واژن

حتما می‌دانید که انجام این نوع از عمل‌های واژن به ‌عنوان عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید. بیمه‌های درمانی شرایط پرداخت هزینه‌های عمل‌های زیبائی را ندارند و هیچ‌گاه پشتیبان هزینه‌های این موارد نیستند.

پس برای استفاده از عمل زیبایی واژن، بیمه‌های تامین اجتماعی و تکمیلی قابلیت پشتیبانی از این هزینه‌ها را نخواهند داشت. به ‌غیر از آن، بسیاری از بانوان در کنار این ‌که نیازمند استفاده از عمل زیبایی واژن هستند، باید از عمل‌های تکمیلی واژن نیز استفاده کنند و مواردی همچون واژینوپلاستی، تزریق ژل به واژن، تزریق چربی به واژن، پرینورافی، برطرف نمودن تیرگی واژن، روشن ‌سازی پوست واژن، تنگ کردن کانال واژن و دیگر موارد هستند که هر کدام از این گزینه‌ها باعث می­شود تا هزینه موجود برای عمل زیبایی واژن متغیر باشد.

پوشش بیمه درمانی در عمل زیبایی واژن
پوشش بیمه درمانی در عمل زیبایی واژن

عوامل تاثیرگذار روی تشخیص هزینه عمل زیبایی واژن چه مواردی هستند؟

برای ‌این که بتوان درک کرد تا عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، پارامترهای مختلفی تاثیرگذار هستند که با وجود تفاوت قیمت‌های جراحی از بانویی به بانوی دیگر می‌شود.

البته این تفاوت قیمت امکان دارد که بین یک جراح با جراح دیگر نیز متغیر باشد. برای درک بهتر این ‌موضوع به دلیل این تفاوت و متغیر بودن هزینه‌ها برای انجام عمل زیبایی واژن، فاکتورهای زیر تاثیرگذار هستند که در هنگام استفاده از این نوع عمل باید حتما به آن‌ها توجه داشته باشید.

شکل و فرم  لبه‌های کوچک دستگاه تناسلی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند تعیین کند که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، اشکال مربوطه برای لبه‌های کوچک دستگاه تناسلی می‌باشد.

در حالت کلی به لبه‌های داخلی که ابعاد کوچک‌تری دارند و در واژن قرار گرفته‌اند، لابیا گفته می‌شود که برای انجام عمل زیبایی واژن نیاز به اصلاحیه و کوتاه شدن دارند. فرم، وضع ظاهر و ضخامت آن‌ها نیز تأثیر بسیاری روی هزینه‌های موجود این نوع عمل خواهد گذاشت.

هنگامی‌که به یک متخصص زنان مراجعه می‌کنید، بعد از معاینه و نحوه تشخیص تکنیک استفاده‌ شده برای برطرف نمودن لابیاها و کوچک کردن ظاهر آن‌ها، هزینه‌های مربوطه ذکر خواهد شد.

جلسه مشاوره و معاینه

پس تأثیرگذارترین چیزی که از طریق آن می‌توان فهمید که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، یک جلسه مشاوره و معاینه می‌باشد. سپس پزشک مربوطه جزئیات انجام این نوع عمل و تکنیک‌های مربوطه را برای شما ذکر خواهد کرد.

در حالت کلی موارد زیر در هنگام بررسی فاکتور فرم لابیا‌های مینور اثربخش هستند. به دلیل این‌ که اندام تناسلی هر بانویی با دیگری متفاوت است و هیچ کدام در ابعاد یکسان نمی‌باشند.

جلسه مشاوره و معاینه
جلسه مشاوره و معاینه
  • تکنیک برش
  • روش جراحی
  • میزان برش

تکنیک انجام عمل زیبایی واژن

یکی دیگر از عوامل مؤثری که برای تعیین میزان هزینه عمل زیبایی واژن نقش بسیاری دارد، استفاده از تکنیک مربوطه می‌باشد. به دلیل این ‌که پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته تکنیک‌های نوین‌تری را برای استفاده در این موارد به کار ببرد و همین‌طور تکنیک‌های گذشته روز به ‌روز پیشرفت خواهند کرد.

هدف اصلی پیشرفت علم و تکنولوژی در این موارد، کم کردن عوارض و سرعت ‌بخشی دوران بهبودی بعد از انجام عمل زیبایی واژن می‌باشد و پزشکان قصد دارند تا راحتی حال بیماران را از طریق این موارد فراهم کنند.

در کل ابعاد و اندازه لب‌های کوچک دستگاه تناسلی بانوان تعیین خواهد کرد که این نوع عمل زیبایی با استفاده از تیغ انجام بگیرد یا این‌ که لیزر می‌تواند برای بدن این افراد مناسب باشد. همان‌طور که می‌دانید، انجام این نوع عمل در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها انجام می‌گیرد.

لابیاهایی که ابعاد بسیار بزرگ‌تری دارند، با استفاده از لیزر نتیجه مناسبی نخواهند گرفت

اما لابیاهایی که ابعاد بسیار بزرگ‌تری دارند، با استفاده از لیزر نتیجه مناسبی نخواهند گرفت و بهتر است که از تکنیک جراحی استفاده داشته باشند. هنگامی می‌توان از لابیاپلاستی با لیزر در مطب‌های کوچک متخصصین استفاده کرد که ابعاد لابیاها بسیار بزرگ بوده و در حد متعادل می‌باشد.

در واقع شرایط تکنیک جراحی کمک می‌کند تا پزشک مربوطه بر اساس تجارب خود از بهترین راهکار برای شما استفاده کند. پس این دو نکته می‌تواند تعیین کند که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد.

در حال ‌حاضر تکنیک‌های جدیدی که برای استفاده از عمل زیبایی واژن وجود دارند، شامل موارد زیر می‌شوند.

  • V-Wedge Resection / Modified V-Wedge Resection
    Seculped Linear resection
  • De-Epithelialization Technique
  • تکنیک Z-Plasty Technique
  • تکنیک Stem-Iris Scissors
  • تکنیک Superior – inferior pedicle flap
در حال ‌حاضر تکنیک‌های جدیدی که برای استفاده از عمل زیبایی واژن وجود دارند، شامل موارد زیر می‌شوند.
در حال ‌حاضر تکنیک‌های جدیدی که برای استفاده از عمل زیبایی واژن وجود دارند، شامل موارد زیر می‌شوند.

میزان برش در هنگام عمل زیبایی واژن

یک پارامتر دیگر که می‌تواند تعیین کند تا عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، اندازه و ابعاد برش در نواحی مد نظر می‌باشد. برای این ‌که تقارن در بین لابیا‌ها و امر کلیتوریس برقرار باشد، برخی از افراد در کنار لابیاپلاستی، جراحی‌های دیگر انجام می‌دهند.

هدف اصلی که برای این نوع جراحی شناخته می‌شود، زیبایی و جوانسازی واژن است. اما در کنار آن امکان دارد که در هنگام کوتاه کردن لابیا‌ها، پزشک و جراح مد نظر صلاح بداند که پوست کنار کلیتوریس را نیز با ابعاد لابیا‌ها هماهنگ کند.

در کل این امری طبیعی است که انجام این خدمات و فعالیت‌ها باعث هزینه‌های اضافی برای عمل زیبایی واژن خواهد شد و آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

البته در بسیاری از موارد نیاز است تا روی کلیتوریس عمل زیبایی واژن انجام داد که در اصطلاح به آن هود کلیتوریس گفته می‌شود. در کل هر چه که ابعاد لابیا بزرگ‌تر و آویزان تر باشد، مدت‌ زمان جراحی را طولانی‌تر خواهد کرد و تکنیک‌های بیشتری برای انجام این عملکرد توسط جراح مربوطه انجام خواهد گرفت و این مسئله باعث می‌شود تا فعالیت‌های پزشک و هزینه‌های عمل زیبایی واژن را تحت تاثیر قرار بدهد و آن را بیشتر کند.

مواد مصرفی و ابزار جراحی زیبایی واژن

برای این ‌که عمل زیبایی واژن انجام بگیرد، نیاز به استفاده از ابزارها و مواد مصرفی بسیاری می‌باشد. حال هر چه که میزان این دسته از ابزارها کیفیت بیشتری داشته باشد، امکان دارد که تأثیرگذاری آن روی هزینه‌ها بیشتر باشد. برای تعیین این ‌که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، مواد مصرفی و ابزارهای زیر به کمک جراح خواهند آمد.

مواد مصرفی و ابزار جراحی زیبایی واژن
مواد مصرفی و ابزار جراحی زیبایی واژن

نخ بخیه

این امری طبیعی است که در هنگام استفاده از عمل زیبایی واژن، از نخ‌های مخصوص بخیه استفاده شود. برندهای مختلفی از نخ‌های بخیه وجود دارد که بهترین آن‌ها مخصوص شرکت های  ایتالیایی می‌باشد.

جذب این دسته از نخ‌های بخیه برای پوست بسیار بالاست و هیچ‌گونه رد و نشانی از خود به ‌عنوان اثر زخم در دستگاه تناسلی بانوان به‌ جا نخواهد گذاشت. بنابراین هر چه که کیفیت استفاده از نخ مربوطه بیشتر باشد، این می‌تواند تاثیرگذاری بسیاری بر هزینه عمل زیبایی واژن داشته باشد.

وسایل جراحی

مواردی همچون کاور، آیتم‌های یک بار مصرف برای انجام جراحی در این نوع عمل‌ها کاربرد بسیاری دارند و باعث می‌شوند که پزشک مربوطه دقت بهتری در هنگام استفاده از انجام عمل جراحی داشته باشد. پس این‌ دست از مسائل به‌ عنوان عوامل هزینه‌ ساز عمل زیبایی واژن شناخته می‌شوند.

مواد بیهوشی

برندهای متفاوتی از مواد بیهوشی و بی‌حسی های موضعی برای انجام عمل زیبایی واژن در دسترس پزشکان قرار می‌گیرد. کیفیت این نوع از مواد بی‌حسی تعیین می‌کند که مصرف میزان بی‌حسی و مدت ‌زمان بی‌حس بودن بیمار چقدر باشد.

برای این‌که بیمار هیچ‌ گونه دردی در هنگام انجام این نوع عمل‌های زیبایی تجربه نکند، پزشک موظف است تا از بهترین مواد بی‌حسی استفاده کند که البته هزینه‌های این دسته از مواد بی‌حسی موضعی با یکدیگر متفاوت می‌باشند و از طریق انتخاب آن‌ها می‌توان دریافت که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد.

استفاده از لیزر

لیزر نیز کاربرد بسیاری در هنگام استفاده از عمل زیبایی لابیاپلاستی برای واژن دارد و فعالیت آن در هنگام برش زدن می‌باشد. اگر درخواست بیمار بر این باشد تا پزشک به ‌جای استفاده از چاقو و جراحی از لیزر برای برش لابیا‌ها استفاده کند، هزینه‌های مربوط برای انجام این نوع عمل زیبایی متفاوت می‌باشد.

اگر میزان هزینه‌های عمل زیبایی واژن برای شما اهمیت بسیاری دارد، پیشنهاد می‌کنیم که از جراحی باز استفاده کنید. اما به دلیل این‌که برخی از بانوان نگرانی‌ها و ترس‌هایی را در رابطه با لابیاپلاستی و این نوع جراحی دارند، از لیزر استفاده خواهند کرد. البته لازم به ذکر است بگوییم که در هر دو گزینه فرد هیچ‌گونه درد و ناراحتی را احساس نخواهد کرد و در بی‌حسی کامل به سر می‌برد.

استفاده از لیزر
استفاده از لیزر

هزینه دستمزد جراح مربوطه

این امری طبیعی است که استفاده از مهارت‌های یک پزشک خبره و متخصص در زمینه انجام عمل زیبایی واژن ملزم به پرداخت هزینه بیشتری می‌باشد و به نسبت جراحی که تازه‌کار می‌باشد، مهارت کافی را دارد.

با توجه به این‌که انجام عمل لابیاپلاستی بسیار ظریف است و نیاز به حساسیت بالایی دارد، بهتر است از پزشکانی در این زمینه کمک بگیرید که تخصص کافی داشته باشند.

پس پرداخت هزینه‌های بیشتر در هنگام استفاده از این نوع جراحی‌ها می‌تواند سلامت شما را تضمین کند و به صرفه‌تر باشد و در نهایت رضایت‌بخش باشند.

زیرا در برخی از موارد دیده‌ شده که متخصصین به دلیل عدم مهارت نتوانستند تقارن کافی را بین لابیاهای دستگاه تناسلی برقرار کنند و این باعث عدم رضایت بیمار بوده ‌است.

پس این ‌موضوع می‌تواند باعث شود به ‌غیر از این ‌که بهبودی را تجربه نکنید، هزینه‌های سنگینی برای ترمیم واژن روی دوش شما باشد. پس انتخاب یک جراح به شما کمک می‌کند تا برای یک ‌بار با یک هزینه از عمل زیبایی واژن، بهترین بهره را ببرید.

هزینه دستمزد جراح مربوطه
هزینه دستمزد جراح مربوطه

همراه شدن عمل لابیاپلاستی با جراحی‌های زیبایی دیگر

حتما می‌دانید که انجام عمل لابیاپلاستی فقط به‌ عنوان یک عامل برای عمل زیبایی واژن شناخته نمی‌شود و راهکارهای بسیار دیگری می‌توانند زیبایی واژن را تحت تاثیر خود قرار بدهند.

امکان دارد تا برخی از بانوان شرایطی داشته باشند که نیاز به استفاده از چندین جراحی متعدد در کنار یکدیگر داشته باشند که هزینه‌های این جراحی‌ها نیز به هزینه لابیاپلاستی اضافه خواهد شد و می‌توان از طریق آن‌ها دریافت که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد.

در کنار این موارد، بسیاری از بانوان در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به استفاده از هودتومی دارند که این می‌تواند باعث افزایش هزینه‌های آن‌ها گردد. در حالت کلی اگر هر کدام از عمل‌های زیر در کنار عمل لابیاپلاستی انجام شود، به ‌عنوان عمل ترکیبی شناخته می‌شوند که هزینه‌های آن در حالت ترکیبی به نفع بیمار خواهد بود. این دسته از جراحی ها عبارتند از:

تورم و قیمت ارز

حتما می‌دانید که بسیاری از ابزارها و موارد استفاده برای انجام عمل زیبایی واژن به ‌صورت وارداتی هستند و مواردی همچون دستگاه لیزر، مواد بیهوشی و نخ بخیه براساس تورم و قیمت ارز افزایش قیمت خواهند داشت. پس باید این نکته را در نظر داشته باشید که تورم نقش بسیاری بر هزینه‌های عمل زیبایی واژن خواهد داشت. زیرا یک جراح برای تهیه وسایل، هزینه‌های بیشتری را پرداخت خواهد کرد و نیازمند کسب هزینه‌های بیشتر از مراجعه‌کنندگان خود می‌باشد.

هزینه‌های ویزیت قبل و بعد از عمل

همان‌ طور که گفتیم، بیمار قبل ‌از انجام عمل زیبایی واژن نیاز به معاینه و مشاوره توسط جراح مخصوص خود دارد تا به واسطه آن روش جراحی و تکنیک مربوطه تعیین گردد.

به‌ غیر از این مسائل، بعد از انجام عمل زیبایی واژن نیاز به بررسی بخیه‌ها و وضعیت واژن وجود دارد و نیاز است که مجدداً به نزد پزشک مراجعه کرد. بعد از گذشت ۱ ماه از عمل لابیاپلاستی، نیاز است تا معایناتی روی بیمار انجام بگیرد تا در صورت عدم وجود مشکل، فرد بتواند روابط جنسی خود را از سر بگیرد.

مهم‌ترین مسئله در این موارد استفاده از عمل است. البته در بسیاری از موارد که مراجعه ‌کننده از نظر مسافت دور باشد می‌تواند از ویزیت دوم استفاده نکند.

در هر صورت قبل ‌از انجام عمل، نیاز به استفاده از یک تست انعقاد خون برای بیمار وجود دارد و در هنگام جلسه مشاوره این عملکردها تعیین می‌گردد. هر کدام از این موارد امکان دارد تا عامل مؤثری برای این ‌که بتوان تخمین زد که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، باشند.

هزینه‌های ویزیت قبل و بعد از عمل
هزینه‌های ویزیت قبل و بعد از عمل

محل انجام عمل

پارامتر دیگری که می‌تواند تعیین کند تا عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد، محل انجام جراحی لابیاپلاستی می‌باشد. اگر انجام این جراحی در درمانگاه‌ها یا بیمارستان انجام بگیرد، امکان این‌ که هزینه‌های دیگری برای بیمار اضافه شود، بسیار زیاد می‌باشد.

در کل انجام این نوع عمل زیبایی واژن به ‌عنوان عمل سبک و سرپایی به حساب می‌آید و بدون استفاده از بیهوشی و از طریق استفاده از بی‌حسی‌های موضعی پزشک می‌تواند این جراحی را برای بیمار در نظر بگیرد.

اما انتخاب محل انجام جراحی به ‌عهده بیمار می‌باشد و بر اساس بودجه و هزینه‌های موجود او تعیین خواهد شد. مدت ‌زمانی که نیاز است تا عمل زیبایی واژن برای فرد انجام بگیرد، ۱ ساعت می‌باشد و با گذشت یک ساعت و نیم استراحت بعد از عمل، فرد می‌تواند به منزل مراجعه کند و هیچ محدودیتی برای بستری شدن و دیگر موارد وجود نخواهد داشت.

هزینه‌های جانبی

موارد دیگری به ‌عنوان هزینه‌های جانبی برای انجام عمل زیبایی واژن ذکر می‌شوند که شامل موارد زیر هستند.

  • رفت ‌و برگشت به تهران
  • استفاده از آزمایش‌های قبل ‌از عمل
  • ریکاوری در اتاق مخصوص
  • خرید داروهای لازم
  • استفاده از کرم‌های ترمیمی

با استفاده از این پارامترها می‌توان تعیین کرد که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد. به‌ همین دلیل تعیین کردن یک هزینه دقیق امکان‌پذیر نمی‌باشد و باید بررسی‌ها و ارزیابی‌ها روی تمامی این عوامل انجام بگیرد تا بتوان به یک‌ قیمت کلی برای انجام عمل زیبایی رسید.

هزینه‌های جانبی
هزینه‌های جانبی

چه تفاوتی بین هزینه‌های عمل زیبایی واژن با جراحی و لیزر وجود دارد؟

در هر صورت این امری طبیعی است که استفاده از جراحی توسط لیزر برای عمل واژن، هزینه‌های بیشتری در بر خواهد داشت. به دلیل این ‌که تکنیک‌های برش با استفاده از لیزر سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌باشد.

به ‌خصوص جراحی‌های واژن در این موارد در کلینیک‌های تخصصی انجام می‌گیرد و نیاز به استفاده از متخصصین بیهوشی، هزینه‌های کلینیک و اتاق عمل و دیگر موارد دارد.

هنگامی می‌توان از عمل جراحی برای زیبایی واژن استفاده کرد که لیزر جوابگوی برطرف نمودن بزرگ لابیا‌ها نباشد و نتیجه کار رضایت‌ بخش در نظر گرفته نشود.

در هر صورت استفاده از هر کدام از این راه‌ها هزینه‌های مخصوص خود را دارد. پس اگر فردی نیاز دارد تا هزینه‌های عمل واژن را به حداقل برساند، می‌تواند به‌ جای استفاده از لیزر، از جراحی استفاده داشته باشد.

هزینه عمل زیبایی واژن در ایران

مشخص است که انجام هر گونه عمل زیبایی در سطح جهان شامل هزینه‌های مختلفی می‌گردد و هیچ‌گاه نمی‌توان هزینه‌های بین ۲ کشور را با یکدیگر مقایسه کرد. اما در کل تکنیک‌های منحصر به ‌فردی که برای انجام این نوع جراحی وجود دارد، باعث می‌شود تا اغلب افراد در ایران این جراحی را انجام بدهند.

هزینه عمل زیبایی واژن در ایران
هزینه عمل زیبایی واژن در ایران

سخن پایانی

در تلاش بودیم تا در این مطلب بگوییم که عمل زیبایی واژن چقدر هزینه دارد و با در دسترس قرار دادن اطلاعات مفیدی در رابطه با پارامترهای تاثیرگذار بر زیبایی واژن، شما را از هزینه‌های موجود آگاه سازیم. نکته مهمی که باید در این مطلب به آن اشاره کنیم، انتخاب جراح و پزشک مربوطه می‌باشد.

با توجه به این‌ که این عمل بسیار حساس است و در بخش دستگاه تناسلی بانوان اتفاق می‌افتد، نیاز است که توسط یک پزشک با سابقه و با مهارت انجام بگیرد.

در غیر این صورت باعث شکل‌ گیری خسارت‌های جبران ‌ناپذیری خواهد شد. پس قبل از این که اقدامات لازم برای انجام عمل زیبایی واژن را انجام بدهید، در این زمینه تحقیق کنید و از تخصص‌های بهترین جراح استفاده داشته باشید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو