ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد

عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد

در این مقاله علمی پزشکی می خواهیم این موضوع را بررسی نماییم که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد و مواردی که مرتبط با مدت زمان عمل لابیاپلاستی می باشد را مورد توضیح قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می شود تا انتهای این این نوشتار با ما همراه باشید.

در حال حاضر برخی از خانم ها به دنبال عمل زیبایی واژن و انجام آن ها در نقاط مختلفی از بدن خویش می باشند. یکی از این این عمل های زیبایی، عمل لابیاپلاستی می باشد که از این عمل برای زیبا نمودن ناحیه ی تناسلی خانم ها استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد
عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد

در بین عمل هایی که برای زیباتر کردن بخش تناسلی خانم ها انجام می شوند، یکی از محبوبت ترین آن ها، عمین عمل لابیاپلاستی می باشد که از مزایای خوبی نیز برخوردار می باشد.

ما در مقاله ی خود عمل لابیاپلاستی را مورد توضیح قرار خواهیم داد و به صورت ویژه به دنبال این موضوع هستیم که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد، یعنی مدت زمان این عمل زیبایی را نیز برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

در ادامه و برای درک  بهتر این موضوع که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد، لازم است چند موضوع مهم و مرتبط با لابیاپلاستی را به صورت تعدادی تیتر و سوال بیان نماییم و در بخش های مختلف این مقاله، آن ها را مورد تشریح و توضیح قرار دهیم. خواهشمند است تا انتها با ما همراه باشید.

اصلی ترین تیترها و سوال های برای فهم این موضوع که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد، به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

مزیت های لابیاپلاستی

آیا در زمینه ی مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

Seculped linear:

شیوه های دیگر برای انجام عمل لابیاپلاستی

آیا در مدت زمانی که قرار است عمل لابیاپلاستی انجام شود، فرد مورد عمل تحت بیهوشی قرار می گیرد؟

 

آیا در زمینه عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از مقاله ی خود و برای آشنایی بهتر با این موضوع که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد لازم می دانیم با  مشخصه های کلی این عمل زیبایی آشنا شویم و توضیحات مختصری را در این باره برای شما عزیزان ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

همان گونه که در بخش های مقدماتی نیز ذکر شد، این یکی از عمل های زیبایی می باشد که در ناحیه ی تناسلی بانوان انجام می شود. البته تنها کاربرد عمل لابیاپلاستی برای بحث زیباتر نمودن ناحیه ی تناسلی نمی باشد و این امکان وجود دارد که بعضی از اشخاص از عمل لابیاپلاستی برای بحث های درمانی در ناحیه ی تناسلی نیز استفاده نمایند.

آیا در زمینه ی عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

برخی از خانم ها از عارضه ی بزرگ بودن لابیاهای خود شکایت و احساس نارضایتی دارند. این لابیاهای بزرگ هم دارای ظاهری نازیبا هستند و هم با توجه به سالیز بزرگی که دارند مشکلاتی را برای فرد مورد نظر به وجود می آورند.

نمی توانند شلوارهای دلخواه خود را بپوشند

حداقل مشکل این لابیا ها این است که ایشان نمی توانند شلوارهای دلخواه خود را بپوشند. مثلا در زمانی که قصد دارند یک شلوار تنگ را بپوشند این موضوع برای ایشان نارحت کننده و چه بسا دردناک می باشد.

هم چنین این افراد در دوچرخه سواری نیز با مشکلاتی روبرو می باشند. اصلی ترین معضلی که از بزرگ بودن لابیاها نشأت می گیرد، موضوع روابط مناسب و سالم جنسی بین افراد می باشد. در حقیقت در این شرایط و با توجه به بزرگی لابیاها، اندازه ی نامتقارن آن ها، حتی در برخی مواقع رنگ تیره آن ها و … طرفین به خوبی از رابطه ی جنسی خود لذت نمی برند.

مزیت های لابیاپلاستی

در این جا است که این عمل زیبایی یعنی لابیاپلاستی به کمک افراد می آید و مهم ترین مزیت آن، متقارن نمودن لابیاها می باشد.

فایده ی دیگری که از عمل زیبایی لابیاپلاستی به دست می آید مربوط به سفید شدن لابیاها و از بین رفتن بخش های تیره در این ناحیه می باشد.

این عمل برای آن دسته از بانوانی که با مشکل در ادرار خود مواجه هستند نیز مفید می باشد و می تواند این عارضه را برای ایشان رفع نماید.

مزیت های لابیاپلاستی
مزیت های لابیاپلاستی

زمانی که خانم های دارای واژن زیبایی باشند، میزان اطمینان به نفس در آن ها بیشتر خواهد شد. بنابرای این افراد لذت بهتر و  بیشتری را از روابط زناشویی و جنسی خود خواهند برد.

این افراد دیگر می توانند لباس های تنگ و دلخواه خود را بپوشند و از این بابت دیگر نگران نمی باشند.

آن ها می توانند  به ورزش های مورد علاقه خود و به ویژه دوچرخه سواری بپردازند.

بالا رفتن قدرت تحریک پذیری در ناحیه ی کلیتوریس خانم ها

زمانی که لابیاها کوچک تر می شوند، قدرت تحریک پذیری در ناحیه ی کلیتوریس خانم ها بالا تر می رود. یعنی ایشان لذت بیشتری را در رابطه ی جنسی خود تجربه خواهند کرد.

یکی از مزیت های دیگر عمل لابیاپلاستی این می باشد که علاوه بر زیباتر نمودن ناحیه ی تناسلی خانم ها دارای هیچ گونه عارضه ای نیز نمی باشد.

البته بهتر است برای انجام آن به کی متخصص با تجربه و ماهر مراجعه نمایید و مجموعه نکته هایی که مربوط به قبل و بعد از این عمل زیبایی هستند را مورد رعایت قرار دهید.

 

آیا در زمینه مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

همان گونه مشاهده ی فرمودید در بخش قبلی از مقاله ی خود با عمل زیبایی لابیاپلاستی آشنا شدیم و برخی از مهم ترین مزیت های  آن را نیز توضیح دادیم.

این که و در ادامه ی نوشتار خود برای درک بهتر این موضوع که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد قصد داریم مدت زمان لازم برای انجام این عمل زیبایی را مورد بررسی قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می شود در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

در مورد مدت زمانی که جراحی لابیاپلاستی طول می کشد، نکته های زیادی وجود دارند که ما در این جا آن ها را خدمت شما بیان خواهیم نمود.

آیا در زمینه ی مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت باید حضور شما عززان عرض نماییم که خود عمل زیبایی لابیاپلاستی دارای شیوه های مختلف و متنوعی می باشد و متدهای متنوعی برای انجام آن وجود دارد.

قطعا هر روشی نیز دارای مدت زمان خاص خود می باشد

قطعا هر روشی نیز دارای مدت زمان خاص خود می باشد. مورد دیگری که می تواند در مدت زمان عمل زیبایی لابیاپلاستی موثر باشد این است که افراد عمل جراحی لابیاپلاستی را بر روی کدام لابیاها انجام می دهند؟

چون هر فردی دارای لابیاها کوچک و بزرگ می باشد که از آن ها با عنوان های لابیا مینور و لابیا ماژور یاد می شود. برخی از عمل های لابیاپلاستی تنها بر روی لابیاهای مینور و بعضی دیگر از این عمل های زیبایی فقط بر روی لابیاهای ماژور صورت می سگیرند که این موضوعات می توانند بر روی مدت زمان مربوط به عمل زیبایی لابیاپلاستی تاثیر داشته باشند.

عنوان دیگر لابیاهای مینور، لابیای درونی و نام دیگر مربوط به لابیاهای ماژور، لابیهای خارجی (بیرونی) می باشد. بر این اساس قطعا شما عزیزان به موقعیت این لابیاها پی خواهید برد.

مورد دیگری که تا حدودی می تواند بر روی موضوع مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی موثر باشد، بحث این است فرد متخصص و جراح برای انجام لابیاپلاستی، چه تکنیکی را مورد استفاده قرار می دهد.

حال ما در ادامه ی بحث خود و برای درک بهتر مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی، چند روش معروف و شناخته شده ی عمل لابیاپلاستی را بیان کرده و در مورد مدت زمان هر کدام از آن ها توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود. در نهایت شما عزیزان می توانید بین این زمان های ارائه شده، یک مقدار میانگین و متوسط را در نظر بگیرید.

Seculped linear:

نخستین شیوه ای که  در بین روش های عمل لابیاپلاستی مورد بررسی قرار می دهیم روش Seculped linear  می باشد. در این شیوه معمولا برش هایی که بر روی لابیاها صورت می گیرد، به کمک لیزر انجام می شوند. غالبا در این شیوه از  عمل لابیاپلاستی از بخیه هایی استفاده می شود که امکان جذب شدن را داشته باشند.

در این شیوه از تیغ جراحی استفاده نمی شود و مهم ترین مزیت این شیوه این می باشد که مدت زمان ان بسیار کم تر می شود. چون در این روش از تیغ جراحی استفاده نمی گردد.

شیوه های دیگر برای انجام عمل لابیاپلاستی

از مهم ترین شیوه های دیگری که برای عمل لابیاپلاستی به کار می روند می توانیم موارد ذیل را نام برییم

V-Wedge resection،

Z-Plasty Technique و …

از نظر بحث زمانی و مدت زمان لازم برای انجام این شیوه های لابیاپلاستی باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که شیوه ی دوم یعنی Z-Plasty Technique از مدت زمان بالاتری برخوردار می باشد.

چون مهم ترین کاربرد این شیوه برای جراحی بر روی لابیاهای بزرگ می باشد. و اصلی ترین علت این زمان صرف شده مربوط به برش و بخیه زدن بر روی لابیاهای بزرگ می باشد که بزرگ بودن این لابیاها، مدت لازم برای برش و بخیه زدن آن ها را بیشتر می نماید.

شیوه های دیگر برای انجام عمل لابیاپلاستی
شیوه های دیگر برای انجام عمل لابیاپلاستی

روش های مختلف عمل لابیاپلاستی بر حسب شرایط فرد مورد نظر مورد انتخاب قرار می گیرند

موضوع دیگری که در این جا حائز بیان می باشد این است که روش های مختلف عمل لابیاپلاستی بر حسب شرایط فرد مورد نظر مورد انتخاب قرار می گیرند و این موضوع توسط فرد متخصص تعیین می شود و افراد نمی توانند بر حسب سلیقه ی خویش یکی از شیوه ها را مورد انتخاب قرار دهند.

هم چنین هر شیوه ای که برای یک شخص انتخاب شود، باز هم علاوه بر روش گزینش شده، شرایط خود فرد نیز می تواند بر میزان زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی اثر بگذارد. یعنی موضوع مهمی که بر روی مدت زمان جراحی لابیاپلاستی موثر می باشد، ترکیبی از شیوه ی انتخاب شده ی جراحی لابیاپلاستی و شرایط فرد مورد عمل می باشد.

در مجموع و بر اساس توضیحاتی که در این قسمت و در مورد مدت زمان عمل لابیاپلاستی به شیوه های مختلف بیان کردیم، باید حضور شما سروران گرامی عرض نماییم که مدت زمان عمل لابیاپلاستی با هر روشی که انجام شود، حداکثر یک ساعت و نیم خواهد بود.

البته این زمان در برخی از شیوه ها کم تر از این عدد می باشد. اما در نهایت هیچ یک از شیوه های مربوط به عمل لابیاپلاستی دارای زمانی بیشتر از 90 دقیقه نمی باشند.

لذا نتیجه می گیریم که شما و یا هر فرد درخواست کننده ی دیگری نباید از موضوع زمان لازم برای انجام عمل لابیاپلاستی نگران باشید.

آیا در مدت زمانی که قرار است عمل لابیاپلاستی انجام شود، فرد مورد عمل تحت بیهوشی قرار می گیرد؟

همان گونه که دقت فرمودید در بخش های قبلی از متن خود مدت زمان عمل لابیاپلاستی را در شیوه های مختلف بررسی کردیم و خدمت شما همراهان گرامی گفتیم که این عمل زیبایی نهایتا به 90 دقیقه زمان نیاز دارد.

در این بخش و برای درک بهتر این موضوع که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد، در خصوص بیهوش نمودن فرد مورد عمل در مدت زمان انجام عمل لابیاپلاستی صحبت خواهیم نمود. لطفا ما را در این بخش نیز همراهی نمایید.

آیا در مدت زمانی که قرار است عمل لابیاپلاستی انجام شود، فرد مورد عمل تحت بیهوشی قرار می گیرد؟
آیا در مدت زمانی که قرار است عمل لابیاپلاستی انجام شود، فرد مورد عمل تحت بیهوشی قرار می گیرد؟

سوال مهم این قسمت این می باشد که آیا برای انجام جراحی لابیاپلاستی نیاز است فرد را بیهوش کنیم یا خیر و آیا این موضوع بیهوشی می تواند بر روی مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی موثر باشید یا خیر؟

در خصوص شیوه ای که برای بیهوشی در عمل لابیاپلاستی استفاده می شود باید حضور شما بگوییم که در این عمل عمدتا از بی حسی های موضوعی استفاده می شود و نیازی به بیهوش کردن فرد نمی باشد.

عمدتا در جراحی لابیاپلاستی و به ویژه در مواقعی که فرد جراح قرار است این عمل را با کمک گرفتن از لیزر انجام دهد، عضو مورد نظر را بی حس می نمایند.

تنها در برخی از شرایط ویژه و خاص نیاز است که افراد مورد بیهوش شدن قرار بگیرند

در حقیقت باید خدمت شما بگوییم که تنها در برخی از شرایط ویژه و خاص نیاز است که افراد مورد بیهوش شدن قرار بگیرند. وگرنه در حالت های عادی و شرایط نرمال، همان بی حسی موضعی کفایت می نماید.

در حقیقت زمانی هم که فرد بیهوش می شود، مدت زمان مربوط به عمل لابیاپلاستی تغییری خاصی نخواهد داشت. لذا به این نتیجه می رسیم که بی حسی موضعی و یا بیهوش های عمومی تاثیر چندانی بر روی مدت زمان عمل لابیاپلاستی ندارند.

نکته ی کلی و البته مهمی که در این جا حائز اهمیت می باشد این است که عمل لابیاپلاستی عموما حالت سرپایی دارد و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و در اغلب زمان نیز نیازی به بیهوشی نمی باشد.

در اینجا مباحث ما برای پاسخ به این پرسش که عمل لابیاپلاستی چقدر طول میکشد به پایان رسیدند. امید است از مجموعه توضیحات ما نهایت استفاده را برده باشید و به خوبی با شرایط و موارد مرتبط با مدت زمان عمل لابیاپلاستی آشنا شده باشید.

کانال آپارات کلینیک زنان دکتر افسانه زرگنج فرد

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو