ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
لابیاپلاستی به روش سافرینگ

لابیاپلاستی به روش سافرینگ

آیا با لابیاپلاستی به روش سافرینگ آشنا هستید؟ در واقع اگر بخواهیم بهترین روش از جراحی لابیاپلاستی را نام ببریم، باید به روش سافرینگ اشاره کنیم. مهم‌ترین مزیت و فایده این روش بر این است که می‌تواند بدون جای‌گذاری هیچ‌گونه بخیه و جای عمل لابیاپلاستی را انجام ‌دهد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

لابیاپلاستی به روش سافرینگ
لابیاپلاستی به روش سافرینگ

در هنگام انجام لابیاپلاستی به سبک سافرینگ هیچ دردی برای بیمار به وجود نمی‌آید و کمترین خون‌ریزی حاصل می‌گردد. این نکات می‌تواند توجه اغلب افراد را به لابیاپلاستی به سبک سافرینگ جلب کند.

به‌ همین دلیل است که این روش توانسته با استقبال بسیاری از افراد مواجه شود. حال اگر دنبال اطلاعات بیشتر در رابطه با لابیاپلاستی به سبک سافرینگ هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

در ادامه در رابطه با عناوین زیر بیشتر به مطالعه می‌کنید: لابیاپلاستی به روش سافرینگ چیست؟

  1. روش‌های انجام لابیاپلاستی به چه صورت می‌باشد؟
  2. چه اشخاصی باید از لابیاپلاستی به روش سافرینگ استفاده کنند؟
  3. مزایای عملی لابیاپلاستی به روش سافرینگ در چه مواردی است؟
  4. چه دلایلی سبب می‌شود که افراد از لابیاپلاستی به روش سافرینگ استفاده کنند؟
  5. لازمه انجام جراحی لابیاپلاستی به روش سافرینگ چه علائمی می‌باشد؟
  6. چه عواملی در مشکلات به ‌وجود آمده لابیا‌ها مؤثر واقع می‌شوند؟
  7. هزینه لابیاپلاستی به روش سافرینگ چه میزان می‌باشد؟
  8. جمع ‌بندی مطالب

لابیاپلاستی به روش سافرینگ چیست؟

یکی از نقاط قوت کلیدی این تکنیک استفاده از آخرین فناوری‌های جهانی برای اجرای لابیاپلاستی سافرینگ است. مزیت مهم این روش عدم نیاز به جراحی باز است. نخستین گام این روش معاینه فرد و بررسی امکان اجرای لابیاپلاستی است. در این مرحله امکان اجرای عمل با کمترین میزان خون‌ریزی و همچنین امکان زیباسازی واژن در اولویت قرار دارد.

لابیاپلاستی به روش سافرینگ چیست؟
لابیاپلاستی به روش سافرینگ چیست؟

روش‌های انجام لابیاپلاستی کدامند؟

توجه داشته باشید که پیش از اجرای لابیاپلاستی با استفاده از تکنیک سافرینگ در گام اول پزشک باید پس از ویزیت اطلاعات جامعی در مورد بافت‌هایی که باید از قسمت لابیا برداشته شوند در اختیار مراجع قرار دهد. در اینجا فرم لگن نقش بسیار مهمی در اجرای لابیاپلاستی دارد.

در ادامه به رایج‌ترین روش‌های انجام لابیاپلاستی پرداخته شده است.

لابیاپلاستی از طریق جراحی

جراحی یکی از رایج‌ترین تکنیک‌ها برای اجرای لابیاپلاستی است. در این روش پزشک با استفاده از تیغ جراحی اقدام به حذف بافت‌های مورد نظر می‌کند. در نهایت، بافت‌های باقیمانده با استفاده از بخیه به هم وصل می‌شوند. بنابر آنچه گفته شد استفاده از این روش نیازمند بی‌حسی موضعی فرد می‌باشد. باتوجه به ماهیت جراحی، نتیجه حاصله ارتباط بسیار نزدیکی با مهارت پزشک دارد.

لابیاپلاستی با استفاده از لیزر

این روش عمدتا برای رسیدن به ابعاد کوچک لابیاهای مینور است. مزیت مهم این روش عدم نیاز به استفاده از تیغ جراحی و همچنین دقت بالا و تمیزتر بودن برش‌های انجام شده است. همچنین، پس از استفاده از این تکنیک ناحیه تناسلی طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. باتوجه به اینکه این روش ماهیت تهاجمی کمتری دارد، دوره نقاهت فرد نیز کوتاه‌تر می‌باشد که این موضوع موجب افزایش محبوبیت این روش در میان بانوان شده است. از میان دستگاه‌های لیزر موجود در ایران، دستگاه مونالیزا تاچ یکی از مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای لابیاپلاستی با استفاده از لیزر است (عمدتا به علت انعقاد سریع‌ترین خون).

لابیاپلاستی با لیزر
لابیاپلاستی با لیزر

در نهایت توجه به این نکته مهم است که اینکه لابیاپلاستی با استفاده از لیزر در یک یا چند جلسه انجام شده به شرایط فرد و همچنین نظر پزشک بستگی دارد.

روش سافرینگ برای انجام لابیاپلاستی

همان‌طورکه پیش از این بیان شد، روش سافرینگ نیز یکی از تکنیک‌های رایج برای انجام لابیاپلاستی است. این روش نیز امکان اجرا در یک یا چند جلسه دارد و این موضوع به وضعیت فرد (که پس از معاینه مشخص می‌شود) و نظر پزشک بستگی دارد. این روش عمدتا برای افرادی مناسب است که نیازمند تغییرات کمی در ناحیه تناسلی خود هستند. همچنین، برخلاف روش جراحی، سافرینگ نیازمند بیهوشی عمومی نیست و با استفاده از بی‌حسی قابل انجام است.

لابیاپلاستی به روش سافرینگ
لابیاپلاستی به روش سافرینگ

تا اینجا به مهم‌ترین روش‌های انجام لابیاپلاستی پرداختیم. همان‌طورکه پیش از این مطرح شد، برخی از تکنیک‌های رایج لابیاپلاستی نیازمند بی‌حسی یا حتی بیهوشی هستند. باتوجه به اهمیت این موضوع، در ادامه به مزیت‌ها و معایب این دو روش پرداخته شده است.

لابیاپلاستی با استفاده از بی‌حسی

حتما می‌دانید که بیهوشی دارای عوارض بسیار زیادی برای بیمار می‌باشد. به دلیل این‌که در چند سال گذشته شاهد عوارض بسیار زیاد آن بودیم، پزشکان برای اینکه سلامت بیمار را تضمین کنند، صلاح می‌دانند از بی‌حسی‌های موضعی برای لابیاپلاستی استفاده کنند و این راهکار اغلب در کلینیک‌های زیبائی استفاده می‌شود. این عملکرد سبب می‌شود که بیهوشی‌های غیرضروری برای بیمار صورت نگیرد و سلامت او تضمین گردد. البته اگر پزشک قصد داشته باشند لابیاپلاستی به سبک سافرینگ را از طریق بی‌حسی انجام بدهد، ابتدا از بیمار اجازه می‌گیرد.

اما به توصیه ما بر این است تا به صلاح‌دید پزشک خود توجه کنید و به نکات مؤثری که او برای بی‌حسی به شما گوشزد می‌کند را جدی بگیرید. بی‌حسی هایی که برای لابیاپلاستی صورت می‌گیرد، از طریق تزریق آمپول است.

برای استفاده از این روش قبل از این‌که آمپول به لابیا‌ها تزریق شود، طی فرایندی پمادی از بی‌حسی بر روی لابیاها زده می‌شود که می‌تواند لابیا را تا حدی بی‌حس کند، سپس عمل تزریق بی‌حسی صورت می‌گیرد.

پیشنهاد می کنیم از پست تجربه لابیاپلاستی دیدن کنید.

لابیاپلاستی با بیهوشی

همان‌طور که گفتیم عوارض متعدد بیهوشی باعث شده که امروزه از آن زیاد استفاده نکند. اما در برخی مواقع خاص امکان دارد متخصص زنان و زایمان مجبور شود، برای انجام لابیاپلاستی بیمار را بیهوش کند. به‌ عنوان نمونه بانوانی که در راستای انجام لابیاپلاستی نیاز به چندین عمل دیگر دارند، لازم است تحت بیهوشی این عمل را انجام بدهند.

به دلیل این‌که سنجیدن علائم حیاتی بیمار در روند بیهوشی مؤثر واقع می‌شود و نیاز به تجهیزات متعددی می‌باشد که اغلب این تجهیزات در بیمارستان‌ها وجود دارد، می‌تواند هزینه‌های موجود را برای درمان بیشتر کند. به ‌همین دلیل است که از بیهوشی به‌ ندرت استفاده می‌شود.

لابیاپلاستی با خواب عمیق

روش دیگری که از طریق لابیاپلاستی انجام می‌گیرد خواب مصنوعی باشد و در این روش به داروهای خواب‌آور قوی برای بیمار تجویز می‌شود، سپس بی‌حسی‌های موضعی انجام می‌گیرد و بعد از این‌که جراحی به اتمام رسید، شخص بیدار می‌شود.

اغلب این روش برای اشخاصی که فوبیای بیشتری دارند و قصد ندارند، بیهوشی بگیرند مورد استفاده واقع می‌شود و پزشکان صلاح می‌دانند که بهتر است از روش خواب عمیق استفاده شود تا نتیجه بهتری برای عمل صورت بگیرد.

چه اشخاصی باید از لابیاپلاستی به روش سافرینگ استفاده کنند؟

نکات مهمی باعث می‌شود که بتوان از لابیاپلاستی به سبک سافرینگ استفاده کرد. اگر پزشک تشخیص دهد که اندازه بزرگی لابیاهای شما کمتر از ۱ سانت می‌باشد، به ‌عنوان یک لوبیای غیر نرمال به حساب نمی‌آید و می‌تواند از لابیاپلاستی به سبک سافرینگ استفاده کند.

استفاده از مواد بی‌حسی که برای انجام این راهکار صورت می‌گیرد، باعث می‌شود که بیمار در طول انجام برش لابیا‌ها هیچ‌گونه دردی احساس نکند و با گذشت ۵ تا ۷ روز می‌توان شکل اصلی لابیاها بر اثر روش روش سافرینگ را مشاهده کرد.

چه اشخاصی باید از لابیاپلاستی به روش سافرینگ استفاده کنند؟
چه اشخاصی باید از لابیاپلاستی به روش سافرینگ استفاده کنند؟

مزایای عملی لابیاپلاستی به روش سافرینگ در چه مواردی است؟

دلایل زیادی سبب شده‌ است که افراد این راهکار را بهتر از لابیاپلاستی با جراحی باز بدانند. فواید متعددی که باعث می‌شود بانوان از لابیاپلاستی به سبک سافرینگ استقبال کنند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • به‌ غیر از بریدن لابیاها می‌تواند سبب سفید شدن لابیا نیز گردد.
  • یک‌رنگ کردن لابی‌های مینور از دیگر مزیت‌های لابیاپلاستی به سبک سافرینگ است.
  • تغییر شکل لابیا بین درد و خون‌ریزی مزایای روش لابیاپلاستی به سبک سافرینگ به حساب می‌آید.
  • روشن کردن واژن در کنار این موارد می‌تواند اتفاق بیفتد.

حال برای این‌که بهره‌ی کافی از طریق انجام لابیاپلاستی به سبک سافرینگ انجام بگیرد، فرد باید شرایط مناسبی برای انجام این عمل داشته باشد. به‌ غیر از این موارد به واسطه روش لابیاپلاستی به سبک سافرینگ نیز می‌توان ضایعاتی که با عنوان بواسیر شناخته می‌شوند و از مقعد بیرون‌ زده می‌شوند را نیز درمان کرد و این راهکار بدون هیچ‌گونه جراحی و بخیه اتفاق می‌افتد.

 چرا باید از  لابیاپلاستی به روش سافرینگ استفاده کرد؟

مهم‌ترین مزیت‌های روش سافرینگ برای اجرای لابیاپلاستی عبارتند از:

  • قرنیه ساختن لابیا‌های مینور واژن؛
  • زیبا کردن واژن؛
  • حذف دردهای ناشی از بزرگ بودن لابیا‌ها؛
  • حذف چین ‌و چروک‌های کلیتوریس؛
  • افزایش میل جنسی؛
  • از بین بردن ضایعات خارج‌ شده از مقعد بر اثر یبوست؛
  • افزایش اعتماد به نفس.

اقدامات لازم برای جراحی لابیاپلاستی به روش سافرینگ کدامند؟

در صورت مشاهد یک یا چند مورد از علائم زیر شما کاندید انجام لابیاپلاستی به روش سافرینگ هستید:

  • درد زیاد در لابیاها؛
  • درد در هنگام رابطه جنسی؛
  • ناراحتی‌های بیش ‌از حد در هنگام پوشیدن لباس‌های زیر؛
  • درد در هنگام انجام کارهای روزمره؛
  • درد هنگام ورزش؛
  • درد شدید هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ؛
  • قرنیه نبودن لب‌های واژن؛
  • عدم تحریک کلیتوریس.
لازمه انجام جراحی لابیاپلاستی به روش سافرینگ چه علائمی می‌باشد؟
لازمه انجام جراحی لابیاپلاستی به روش سافرینگ چه علائمی می‌باشد؟

عوامل موثر بر آسیب به لابیاها؟

مهم‌ترین عوامل دارای تاثیر منفی بر لابیاها عبارتند از:

  • افزایش سن؛
  • داشتن روابط جنسی زیاد؛
  • ویژگی‌ها ارثی و ژنتیکی؛
  • داشتن زایمان طبیعی؛
  • تغییرات ناگهانی وزن.

هزینه لابیاپلاستی به روش سافرینگ چقدر است؟

هزینه یکی از عوامل مهم تصمیم‌گیری در مورد انجام عمل جراحی لابیاپلاستی است.مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه این عمل جراحی وضعیت ناحیه تناسلی فرد و همچنین دستمزد پزشک است که معمولا به مهارت و تجربه وی بستگی دارد.

 

هزینه لابیاپلاستی به روش سافرینگ چه میزان می‌باشد؟
هزینه لابیاپلاستی به روش سافرینگ چقدر است؟

جمع‌بندی 

با توجه به این‌که زیبایی زنان همیشه مهم شمرده می‌شود، این‌که بتوان این روش را بدون درد و خون‌ریزی انجام داد تا نتیجه بهتری حاصل شود، مهم می‌باشد. به‌ همین دلیل ما توصیه می‌کنیم از راهکار لابیاپلاستی به سبک سافرینگ استفاده کنید.

البته شرایط موجود شما توسط معاینات پزشک سنجیده می‌شود و اگر فرد مناسبی برای انجام این راهکار باشید، می‌توانید در کمترین درد و کمترین خون‌ریزی رضایت کافی را از دستگاه تناسلی خود داشته باشی و زیبایی آن را بازگردانید.

برای برای درک بهتر موضوع بهتر است به نزد یک پزشک بروید و مشاوره‌های لازم را از او بگیرید. امیدواریم که استفاده از این مطالب در رابطه با لابیاپلاستی به سبک سافرینگ برای شما مفید بوده باشد.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو