ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
مزایای تنگ کردن واژن

مزایای تنگ کردن واژن

با ما همراه شوید تا بیشتر با مزایای تنگ کردن واژن آشنا شوید.

اگر در زمینه تنگ کردن واژن نیازمند مشاوره هستید همین حالا با ما تماس بگیرید. 

02128111615

02122930161

بسیاری از زنان فعال از نظر جنسی، به دلیل بالا رفتن سن یا زایمان، از کاهش احساس خود رنج می برند. این اغلب منجر به عدم عزت نفس شخصی یا مشکلات در اتاق خواب آنان می شود.

مزایای تنگ کردن واژن
مزایای تنگ کردن واژن

متأسفانه، برخی از بیماران خیلی راحت نیستند که با پزشکان خود در مورد این مسائل گفتگو کنند. لذا به منظور آشنایی بیشتر در این حوزه، لازم است بدانید مزایای تنگ کردن واژن چیست و در افراد مختلف چگونه است؟

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

نکات موثر در رابطه با مزایای تنگ کردن واژن

مزیت های برتر در تنگ کردن واژن ( تایتنینگ )

نتیجه گیری

 

نکات موثر در رابطه با مزایای تنگ کردن واژن

هنگامی که شما با یک دکتر متخصص زنان و جراح ملاقات می کنید، آن ها می توانند روند مزایای تنگ کردن واژن را به طور کامل برای شما توضیح دهند و تشخیص دهند که آیا این امر می تواند برای شما مفید باشد یا خیر. در حقیقت، این روش یک فناوری مهم است که می تواند مسائل مربوط به آتروفی واژن را بهبود بخشد و عملکرد واژن را بازیابی کند.

برای تکمیل روش، مراکز مختلف، از لیزرهای CO2 ویژه تولید شده توسط آلما لیزر، استفاده می کنند. این فناوری برای رساندن انرژی حرارتی و نور طراحی شده است.

کاندیداهای تنگ کردن واژن

آیا از رابطه جنسی دردناک یا بی اختیاری ادرار ناشی از استرس رنج می برید؟ برخی از پزشکان برای تقویت ناحیه واژن، تمرینات کف لگن یا سایر درمان های خانگی را توصیه می کنند.

در موارد دیگر، جراحی تهاجمی برای ترمیم بافت توصیه می شود. اگر از این گزینه ها موفقیت چندانی کسب نکرده اند و یا اگر علاقه ای به عمل جراحی ندارید، ممکن است واجد شرایط سفت شدن واژن با لیزر در مرکز زیبایی باشید.

برای اینکه کاندیدای مناسبی جهت استفاده از این روش باشید، باید معاینه ای توسط متخصص زنان و زایمان داشته باشید. این به این دلیل است که مشکلاتی، مانند عفونت یا ترشحات واژن، قبل از انجام این روش باید برطرف شود.

لطفاً دکتر متخصص خود را در مورد تاریخچه پزشکی کامل خود، از جمله جراحی های قبلی لگن، مطلع کنید. مزایای تنگ کردن واژن ممکن است برای زنان با نگرانی های زیر باشد:

آتروفی بافت واژن

خشکی واژن و خارش

رابطه جنسی دردناک

بی اختیاری ادرار و استرس

عفونت های ادراری مکرر

تنگ کردن واژن با لیزر

درمان تنگ کردن واژن در طی مراجعه به مطب به صورت کاملا راحت، انجام می شود. برای شروع این روش، یک پروب نازک به واژن وارد می شود.

به طور کلی نیازی به آرامبخش یا بیهوشی نیست، زیرا این روش درمانی، به طور معمول باعث درد و ناراحتی نمی شود. از مزایای تنگ کردن واژن این است که نیازی به توقف طولانی مدت بیمار ندارد.

بیماران می توانند پس از درمان به فعالیت های روزمره خود برگردند. این باعث می شود جایگزینی مناسب برای جراحی باشد. در مرکز بهداشتی، یکی از اعضای تیم پزشکی، لیست کوتاهی از دستورالعمل هایی را که باید در خانه دنبال کنید، را به شما ارائه می دهد.

برای دریافت مزایای کامل تنگ کردن واژن و جلوگیری از عوارض بعدی، از شما می خواهند که به مدت سه روز از قرار دادن هر چیزی در واژن خودداری کنید.

از آنجا که هر بیمار اهداف خاص خود را برای درمان دارد، لذا پزشک به شما اطلاع می دهد که در طول درمان چه انتظاراتی دارید. در حالی که بیشتر خانم ها فقط پس از یک جلسه احساس بهبود می کنند، معمولاً سه جلسه را با فاصله چهار هفته پیشنهاد می دهند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند. پس از این قرارها، بیماران باید متوجه کاهش بی اختیاری ادرار و استرس و خشکی واژن شوند.

تنگ کردن واژن با لیزر
تنگ کردن واژن با لیزر

مزیت های برتر در تنگ کردن واژن

سفت شدن یا جوان سازی واژن روشی است که هدف آن ترمیم یا بازگرداندن واژن به حالت مطلوب آن است. ممکن است به دلایل مختلفی از رضایت جنسی گرفته تا مسائل بی اختیاری ادرار انجام شود. ده مورد از مزایای تنگ کردن واژن عبارتند از:

افزایش اعتماد به نفس جنسی

ارگاسم های سنگین

بهبود آسیب های ناشی از زایمان

اصلاح بی اختیاری مثانه

انگیزه جنسی پیشرفته

روابط بهبود یافته

اصطکاک را هنگام حرکات از بین ببرید

درد هنگام مقاربت را کاهش دهید

واژن را به ظاهر جوان خود بازگردانید.

عزت نفس عمومی خود را تقویت کنید

افزایش اعتماد به نفس جنسی

یکی از مزایای تنگ کردن واژن این است که زنان گزارش می کنند که از زندگی جنسی خود احساس اطمینان و خوشبختی می کنند. آنها برای برخوردهای جنسی باز هستند، زیرا دیگر از قضاوت شدن نمی ترسند. زنانی که تحت این عمل قرار گرفته اند، دیگر نسبت به بدن خود احساس ناامنی نمی کنند، بلکه آن را گرامی می دارند و برای آن ارزش قائل هستند. افزایش اعتماد به نفس، به آنها انگیزه لازم برای عشق ورزیدن به زندگی و رو به رو شدن با مسائل را می دهد.

پیشنهاد می کنیم از پست تایتنینگ واژینال چیست دیدن کنید.

ارگاسم های سنگین

واژن سفت شده باعث افزایش اصطکاک در حین مقاربت می شود. در نظر گرفته می شود که در هنگام نفوذ بسیار لذت بخش است. هم خانم و هم شریک زندگی اش، می توانند از این امر بهره مند شوند. برخلاف واژن های شل، که در نظر گرفته می شود مقاربت به یک امر کسل کننده تبدیل می شود، سطح ارگاسم برای واژن تنگ به طور قابل توجهی افزایش می یابد. جای تعجب نیست که بیشتر جوان سازی های واژن با هدف تقویت تجارب جنسی و جلب رضایت کامل همسر انجام می شود.

بهبود آسیب های ناشی از زایمان

در هنگام زایمان ممکن است، واژن آسیب دیده یا کبود شده باشد. تولد چند کودک می تواند این مشکل را برجسته کند. این می تواند منجر به عواقب دردناکی برای مادر شود. زایمان های متعدد نیز به میزان قابل توجهی در شل شدن واژن نقش دارد، که کاملاً به اعتماد به نفس زن آسیب می زند.

خسارتی که از این طریق، وارد شده است می تواند از طریق چندین روش دردناک آشکار شود. تکنیک ها و مزایای تنگ کردن واژن می تواند به ترمیم این آسیب کمک کرده و واژن را به حالت طبیعی برگرداند.

بهبود آسیب های ناشی از زایمان
بهبود آسیب های ناشی از زایمان

اصلاح بی اختیاری مثانه

با افزایش سن، زنان احتمالاً با مشکلات شرم آور جدیدی روبرو می شوند که یکی از آنها تمایل به بی اختیاری ادرار است. اقداماتی مانند خندیدن بیش از حد یا انجام فعالیت های شدید، می تواند باعث نشت غیر منتظره مثانه شود. این بسیار شرم آور است. روش های سفت شدن واژن برای اصلاح چنین مواردی انجام می شود.

انگیزه جنسی پیشرفته

زنانی که به دلیل عواملی مانند سن، استرس، عوامل محیطی میل جنسی خود را از دست داده اند، می توانند آن را دوباره به دست آورند. مزایای تنگ کردن واژن این است که باعث ترشح هورمون هایی می شود که میل جنسی زنان را بازیابی می کند.

مسائلی مانند خشکی واژن که منجر به اصطکاک بیش از حد می شود، می تواند برطرف شود. سفت شدن واژن همچنین حسی را که در طول سالها متوقف شده است، را بازیابی می کند. این امر باعث شده است تا زنان در تمام مراحل زندگی خود بار دیگر از فعالیت های جنسی لذت ببرند.

نتیجه گیری

به لطف پیشرفت های صورت گرفته در پزشکی مدرن، زنان بیشتری از مرزهای تحمیلی جامعه خارج شده اند و درباره جنسیت خود تصمیمات جسورانه می گیرند. روزهایی که بحث درباره چنین موضوعاتی تابو بود، گذشته است، لذا امروزه بسیاری از افراد از مزایای تنگ کردن واژن بهره مند می شوند و امید به زندگی در آنان بیشتر شده است.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو